בלייק צ'נדלי, סגן נשיא לענייני מכירות בפייסבוק התארח ביום שני האחרון בוועידת ישראל לעסקים. בפתיחת נאומו אמר צ'נדלי משפט קצר, שטומן בחובו את ההצלחה הכבירה של הרשת החברתית. "כדי לבנות חברה גלובלית מנצחת, נדרשת גישה שונה, חשיבה שונה ודרך עבודה שונה".
במהלך נאומו הדגיש צ'נדלי את ההתאמות שפייסבוק עשתה מאז הקמתה, על מנת שתוכל לשמור על מעמדה. "אני גדלתי לפני האינטרנט, בזמן שכדי לראות סרט, קראתי בעיתון איזה סרט מציג ובזמן שחיפשתי מספר טלפון בספר הטלפונים, העולם השתנה. זה לא קרה ברגע, אבל למי שגולש היום באינטרנט יש יותר שליטה ממה שהייתה להם פעם.
בנוסף להיותה ענקית אינטרנט, פייסבוק היא בראש ובראשונה רשת חברתית, וכך גם היא מוצגת על ידי צ'נדלי. "לסטארבקס יש יותר מ-14 מיליון אוהדים בפייסבוק, גם מכיוון שהיא מדברת על גידולי הקפה באפריקה ועל ערכים חברתיים אחרים. כך גם קוקה-קולה שלה יש כמעט 13 מיליון אוהדים בפייסבוק".