חברת גוגל עושה ניסיון נוסף לכבוש את שוק הטלוויזיה, אחרי תגובות פושרות יחסית לפרויקט "גוגל TV". החברה הודיעה בסוף השבוע על השקת 100 ערוצי תוכן חדשים דרך אתר יוטיוב שנמצא בבעלותה. הערוצים ישדרו תוכן מקורי, שיופק במיוחד בשבילם.
התוכן בערוצים יופק במסגרת שותפויות עם מספר ארגוני מדיה, ובהשתתפות ידוענים רבים כגון הראפר ג'יי זי, זמרת הפופ מדונה וכוכב הסקייטבורד טוני הוק. מקורב למהלך סיפר לסוכנות הידיעות רויטרס כי החברה השקיעה כ-100 מיליון דולר בפרויקט, עוד בטרם הופק פריט תוכן בודד.
החברה תשלב בפרויקט מעורבות מוגברת של המשתמש עם יכולת להמליץ על תכנים לחברים ולשאר צרכני השירות. דרך המלצות אלה, ייווצר מאגר מידע אשר ישמש מפתחי אפליקציות בעתיד. השירות יהיה זמין באינטרנט וגם לצופי הטלוויזיה בסלון, דרך ממיר מיוחד. את הממיר ניתן לרכוש בנפרד ממכשיר הטלוויזיה, אבל בחלק מהדגמים של חברת סוני, הוא ייכלל במפרט.
נכון לשלב זה, לא ידוע מתי יהיה זמין השירות גם בישראל.