הכנסותיה של פייסבוק ב-2009 הסתכמו בכ-800 מיליון דולר - כך מדווחת סוכנות "רויטרס", על פי מקורות בלתי מזוהים, שמציינים כי הרווח הנקי של הרשת החברתית אשתקד עמד על עשרות מיליוני דולרים.
בשש שנות קיומה נאבקה החברה הפרטית להגיע לרווחיות, ונתון ההכנסות הוא בבחינת צעד גדול לחברה. כמחצית מהסכום הזה הניבה החברה מפרסומות, אותן רואים הגולשים באתר הפופולרי.
פייסבוק, שמתגאה בכחצי מיליארד משתמשים רשומים, לא מיהרה להסגיר תוצאות כספיות מאז הקמתה. מנכ"ל החברה מארק צוקרברג אמר שהוא אינו מעוניין לקבל החלטות פזיזות עבור החברה שלו, וכי הוא שבע-רצון מהמסלול הנוכחי בו היא צועדת.
הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק