מחסור במלאי או הודעה אוטומטית לא מספיק ברורה? בלוג הטכנולוגיה "גיזמודו" מדווח היום כי אלפי לקוחות אפל ו-AT&T קיבלו ביממות האחרונות הודעת ביטול על הזמנה שביצעו לאייפון 4. עם זאת, בחברה מכחישים כי הזמנות בוטלו ומבטיחים כי כל המכשירים יסופקו במועד.
על פי הפרסומים בבלוג, לקוחות רבים קיבלו את ההודעה הבאה: "הזמנת האייפון שלך בוטלה. כרטיס האשראי שלך לא יחויב. אם קיבלת הודעה זו לדעתך בשוגג, נא צור קשר עם החנות דרכה ביצעת את ההזמנה בהתאם". למרות הכל, דיווחו הלקוחות, כרטיס האשראי שלהם אכן חויב.
טענה נוספת שהגיעה לבלוג העלתה כי מספר לקוחות שיצרו קשר עם AT&T נענו כי מלאי האייפונים בחנות אפל אזל, ולכן בוטלה ההזמנה. לקוח אחר טען כי נמסר לו שהזמנתו לא הייתה תקינה.
התגובה הרשמית של חברת AT&T הייתה כי הודעות הביטול נשלחו רק ללקוחות ששלחו את ההזמנה פעמיים או יותר, במטרה שלא ליצור הזמנה כפולה. דובר מטעם חברת אפל מסר כי לא צפויים עיכובים בהזמנות ושלא ידוע על ביטולים מצד החברה. אך ככל הנראה, יוכלו הלקוחות להיות בטוחים שהזמנתם לא תתעכב רק כאשר ייראו את המכשיר הנחשק ביד.
הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק