חברת הוט מובייל הודיעה היום (ראשון) על תקלה בהתחברות לרשת ובגלישה במכשיר. התקלה, שנמצאת בטיפול, מורגשת משעות הבוקר ומשפיעה על חלק מהלקוחות, כשמספרם המדויק לא ידוע בשלב זה.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
בחברה מסרו כי הרשת חזרה ליציבות וכמעט כל הלקוחות חזרו לשירות תקין. "מי שחווה עדיין תקלה מתבקש לכבות ולהדליק את המכשיר", מסרו. "אנו מתנצלים בפני הלקוחות על אי הנוחות הזמנית. הצוותים הטכניים שלנו ימשיכו לעקוב אחר ביצועי הרשת".
משעות הבוקר משתמשים פנו לעמוד הפייסבוק של החברה על מנת לקבל תשובות וכתבו בין היתר: "זוועה של שירות, אין חיבור לרשת לא רק אינטרנט אין גם אפשרות להתחבר לרשת להוציא שיחות! שירות פח" ו"מה קורה עם התקלה? אין חיבור!".
לקוחות נוספים כתבו: "הטלפון רושם אין חיבור לרשת וגם לא ניתן להשיג אתכם בטלפונים", "למה מ-8 בבוקר אי אפשר לחייג למוקד שלכם?", "אין רשת, לא ניתן להתקשר אליכם משום טלפון".
בחברה מסרו הבוקר: "מבקשים לעדכן כי חלק מלקוחות החברה חווים בשעה זו קושי בחיבור לרשת. אנו פועלים לפתרון מהיר של הבעיה". בחברה ציינו כי מאז הדיווחים הראשונים נרשם שיפור בהיקף הלקוחות שחוו את התקלה, שלדבריהם "משפיעה על הלקוחות לסירוגין בהתחברות לרשת ובגלישה במכשיר".