שינויים בשוק הסמארטפונים ברבעון השלישי של 2014: סמסונג עדיין מדורגת במקום הראשון בהיקף המכירות בישראל, אפל ניצבת מיד אחריה - אבל LG הפכה לשחקנית דומיננטית שממוקמת במקום השלישי עם נתח שוק של 14.7% לעומת 7.44% באותה תקופה אשתקד - כך עולה מנתונים של חברת המחקר IDC ישראל. הסיבות לגידול המשמעותי של LG - המכשירים החדישים שהשיקה - G2 ו-G3, כמו גם שיווק אגרסיבי במבצעים ותמחורים.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
מהנתונים עולה כי סמסונג עדיין שולטת ביד רמה בשוק הסלולר המקומי עם נתח שוק של 33% לעומת 32.84% בתקופה המקבילה בשנה שעברה. אפל עם 30.8% לעומת 24.52% - עם נתח שוק שעדיין לא הושפע ממכירות אייפון 6 ו-6 פלוס.
מיד אחרי שלוש הראשונות מדורגת סוני עם נתח שוק של 7.2% לעומת 7.68% ברבעון המקביל אשתקד. סוני אמנם ממשיכה להוציא סמארטפונים ברמה גבוהה, אבל לא השקיעה בקמפיין שיווקי בשנה האחרונה ושני מכשירי הדגל האחרונים שלה - אקספריה Z2 ו-Z3 - הושקו בישראל בדממה.
במקום החמישי ניצבת HTC עם נתח שוק של 4.6% לעומת 3.61% בשנה שעברה. השקת סמארטפונים במחירים נמוכים יותר ודגם הדגל המוצלח שלה - One - עזרו לחברה לעלות מעט את המכירות.
ואם תהיתם כמה סמארטפונים נמכרים בישראל, אז ברבעון השלישי של השנה נמכרו לא פחות מ-731,888 טלפונים חכמים. זאת לעומת 621,095 יחידות ברבעון המקביל בשנה שעברה.