שיבושים נוספים ברשת פלאפון: תקלה נוספת, הרביעית במספר בתוך כשבועיים אירעה הבוקר (רביעי) ברשת פלאפון. משתמשים דיווחו על קושי בקבלת והוצאת שיחות וגם בגלישה ברשת. על פי ההערכות התקלה משפיעה על כ-20% מהלקוחות, בפועל יוצא שמאות אלפי לקוחות - קרוב לחצי מיליון מושפעים מהתקלה הנוכחית. בפלאפון עדכנו כי התקלה נפתרה וצוותי הנדסה של החברה ומומחים מחברת HP ממשיכים לנטר ולעקוב אחר ביצועי הרשת.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
בהודעת החברה שפורסמה כשעתיים אחרי הדיווחים הראשוניים על התקלה נכתב כי "הרשת חוזרת בהדרגה לתפקוד תקין. בוצעו פעולות להורדת עומסים והשיבושים הצטמצמו. צוותי הנדסה ומומחים ממשיכים לנטר ולייצב את הרשת".
בדומה לאתמול, גם הבוקר החלו גולשים רבים להתלונן בעמוד הפייסבוק של החברה בנוגע לתקלות החוזרות ונשנות. "כל פעם אתם מפתיעים מחדש עם התקלות שלכם", כתב אחד הגולשים. "מה נסגר איתכם?", שאל גולש אחר. "אי אפשר עם התקלות האלה כבר".
אחרי תקלות הענק בשבוע שעבר, משתמשים רבים ברחבי הארץ דיווחו גם אתמול בערב על תקלה ברשת של החברה. בחברה אמרו בתגובה כי מתבצעות בדיקות להערכת המצב, ולאחר זמן קצר הודיעו על שיפור ביציבות הרשת. כשעתיים לאחר תחילת השיבושים הודיעו בחברה על סיום התקלה.
מנכ"ל החברה רן גוראון הגיב אתמול בערב לתקלה. "היום אחר הצהרים חווינו שיבושים ברשת פלאפון", אמר. "כשעתיים לאחר תחילת הטיפול, הסתיים האירוע והרשת חזרה ליציבות ותפקוד שגרתי".
גם אתמול טען מנכ"ל החברה כי מומחים פועלים אחר ביצועי הרשת. "צוותי הנדסה של החברה ומומחים מטעם חברת HP ממשיכים לנטר ולעקוב אחר ביצועי הרשת", הוסיף גוראון. תקלה זו, בדומה לאירועים משבוע שעבר, נובעת משדרוג בסיס הנתונים המרכזי של הרשת, למערכת מתקדמת מתוצרת HP. על מנת לאפשר ללקוחותינו שירות רציף התקבלה בחברה החלטה על תהליך מעבר לשימוש במערכת בסיס הנתונים ששימשה את החברה בהצלחה עד כה. אנו שבים ומתנצלים בפני לקוחותינו ומבטיחים כי נעשה כל הנדרש להשלמת התהליך בהקדם".