גם אחרי תיקון התקלה ברשת פלאפון, הלקוחות זועמים: עמוד הפייסבוק של חברת התקשורת התמלא הערב (שלישי) בהודעות כועסות, ואף איום בתביעה ייצוגית. לקוחות רבים סבלו הערב במשך כמעט שעתיים מתקלות בהוצאת שיחות ובגלישה באינטרנט.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
"מה אנחנו, במדינת עולם שלישי?", תהה אחד הגולשים. "איפה מערך הטכנולוגיה שלכם?". גולשת אחרת הטיחה: "חברה פח, פשוט בושה. בפעם הקודמת שזה קרה הפיצוי היה פשוט מפגר – גלישה חינם כשבלאו הכי יש גלישה חינם לכולם. בורחת כמה שיותר מהר".
"מה קרה, חמאס השתלט לכם על הרשת, מה יהיה?", כתבה לקוחה מתוסכלת אחרת. "כל שבוע יש אצלכם פאק חדש, נמאס להיות לקוח שלכם". לקוח נוסף כתב: "אולי תעשו לנו טובה ותסגרו את החברה, יותר פשוט מלדרוש מהלקוחות לכבות ולהדליק, בושה של חברה".
מנכ"ל החברה רן גוראון הגיב הערב לתקלה. "היום אחר הצהרים חווינו שיבושים ברשת פלאפון", אמר. "כשעתיים לאחר תחילת הטיפול, הסתיים האירוע והרשת חזרה ליציבות ותפקוד שגרתי.
צוותי הנדסה של החברה ומומחים מטעם חברת HP ממשיכים לנטר ולעקוב אחר ביצועי הרשת. תקלה זו, בדומה לאירועים משבוע שעבר, נובעת משדרוג בסיס הנתונים המרכזי של הרשת, למערכת מתקדמת מתוצרת HP. על מנת לאפשר ללקוחותינו שירות רציף התקבלה בחברה החלטה על תהליך מעבר לשימוש במערכת בסיס הנתונים ששימשה את החברה בהצלחה עד כה. אנו שבים ומתנצלים בפני לקוחותינו ומבטיחים כי נעשה כל הנדרש להשלמת התהליך בהקדם".
אחרי תקלות הענק בשבוע שעבר, משתמשים רבים ברחבי הארץ דיווחו הערב על קושי בהוצאת וקבלת שיחות וגם בגלישה באינטרנט. בחברה אמרו בתגובה כי מתבצעות בדיקות להערכת המצב, ולאחר זמן קצר הודיעו על שיפור ביציבות הרשת. כשעתיים לאחר תחילת השיבושים הודיעו בחברה על סיום התקלה.
התקלה ביום ראשון שעבר השפיעה על חצי מיליון לקוחות ברחבי הארץ. יום לאחר מכן פרסמה החברה את הפיצוי שיקבלו מאות אלפי לקוחותיה שחוו שיבושים בשירותי התקשורת. החברה תעניק הטבת גלישה ללא הגבלה למשך חודש למנויי החברה הרלוונטיים, שמספר הטלפון שלהם מתחיל בספרות 6 ו-7.
כמו כן נמסר כי ללקוחות מהמגזר החרדי שאינם גולשים ברשת תינתן הטבה חלופית הכוללת 500 דקות שיחה לחו"ל. "ברצוני להתנצל בפני לקוחותינו ולהודות על הסבלנות", אמר רן גוראון, מנכ"ל פלאפון.