הבחירות הקרובות, יותר מכל מערכת בחירות בעבר, מקבלות ביטוי ברשת, וכחלק מהמאמץ להגדיל את אחוזי ההצבעה בפייסבוק יצאו ביוזמה חדשה ומפתיעה.
הגולשים ייראו בראש עמוד הניוזפיד הודעה שמזמינה אותם לשתף את חבריהם, אחרי שהם כבר ביקרו בקלפי ושלשלו את המעטפה עם הפתק. הם יוכלו להזמין את חבריהם לעשות כמוהם ולהצביע.
בכפתור ישולב קישור לאתר ועדת הבחירות המרכזית, שיאפשר לאנשים לאתר את הקלפי הקרובה, רשימות מועמדים ועוד.
מחקרים הראו שהשיח בפייסבוק יכול להוביל להגברת שיעור ההצבעה. בשנת 2010 יותר מ-300 אלף אמריקנים יצאו להצביע לאחר שהושפעו מחבריהם ששיתפו באמצעות כפתור "אני בוחר". דוגמה נוספת מגיעה מהודו, שם הוצג הכפתור ל-31 מיליון איש, מתוכם 4.3 מיליון שיתפו את חבריהם בהצבעה.
בפייסבוק מספרים כי מהלך זה הינו חלק מהמשימה של החברה להפוך את העולם למקום פתוח ומחובר יותר, ולסייע לאנשים לתקשר עם מנהיגים ולהשפיע על חייהם.