ענקית התוכנה האמריקנית סיילספורס הודיעה הלילה (בין רביעי לחמישי) כי היא חתמה על הסכם של 1.35 מיליארד דולר לרכישת חברת קליקסופטוור הישראלית מפתח תקווה, המובילה בתחום אופטימיזציה של שרשרת השירות. החברה צפויה להשלים את הרכישה בסוף הרבעון הפיננסי שלה ב-31 באוקטובר 2019, בכפוף לקבלת אישורים מרשויות ההגבלים העסקיים בארה"ב ובישראל, וסכום הרכישה יורכב מעירוב של תשלום במזומן ובמניות החברה.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
לפי הודעת סיילספורס, מטרת הרכישה היא לתמוך בשירות "Field Service Lightning", המבוסס על פלטפורמת ענן השירות שלה. השירות יעצים את היכולות המתקדמות של ענן השירות של סיילספורס ויאפשר לנציגי השירות מתן שירות מחובר וחכם עוד יותר.
כבר בחודש ינואר השנה דווח על מגעים בין סיילספורס לקליקסופטוור והעסקה נחשבת לגדולה ביותר בתולדות סיילספורס. החברה האמריקאית רכשה בשנה שעברה את חברת דאטורמה הישראלית תמורת מעל 800 מיליון דולר.
חברת קליקסופטוור מנוהלת על ידי מארק קאטיני, יושבת בפתח-תקווה ומעסיקה כ-200 עובדים בישראל. החברה הוקמה לפני למעלה מ-20 שנה על-ידי משה בן בסט והיא מפתחת מערכות לניהול לוגיסטי של מערכי שירות לקוחות - קבלת קריאות תמיכה, שיגור טכנאים ומעקב אחר תוצאות הביקורים. בנוסף, היא מאפשרת לחברות לנהל את משימות השירות בזמן אמת, על בסיס נתוני ניידות זמינות ומיקום.
ביל פטרסון, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל ענן השירות של סיילספורס, בירך על העסקה: "הרכישה לא רק תאיץ את הצמיחה של ענן השירות שלנו, היא תביא עימה ערך נוסף של חדשנות אל תוך פלטפורמת Field Service Lightning ותספק מענה טוב עוד יותר לצרכי הלקוחות שלנו. אנו מברכים את צוות קליקסופטוור על הצטרפותם לסיילספורס".
מארק קאטיני, מנכ"ל קליקסופטוור, אמר בתגובה לרכישה: "המשימה שלנו הייתה ברורה מההתחלה - להיות החברה המובילה בעולם בניהול שרשרת השרות בשטח ולהעניק ערך משמעותי ללקוחות שלנו. ההצטרפות לסיילספורס מעניקה לנו הזדמנות אדירה להאיץ חזון זה. כחלק מסיילספורס נוכל לפתח טכנולוגיה חדשנית מהר יותר, ולאפשר ללקוחות המשותפים שלנו לספק ללקוחותיהם חוויית שירות טובה ואיכותית עוד יותר. עבורנו, זוהי אבן דרך משמעותית, שתאפשר לנו ליצור ערך מוסף חדש ללקוחותינו כחברה אחת".