הרשת הזולה של רמי לוי נכנסת גם לשוק הביטוח, וגם במקרה הזה מנסה לשבור את השוק. אחרי שכבשה את ענפי המזון, הנדל"ן והסלולר, לקראת סוף השנה שמביא איתו קהל עצום ורב של מחדשי פוליסות, החלה רשת הסופרמרקטים של רמי לוי לשווק ביום שלישי שעבר גם ביטוחים אלמנטריים - רכב ודירה.
את שיתוף הפעולה הזה מבצע לוי עם חברת הביטוח שלמה, מקבוצת שלמה sixt. הדיל שמציע לוי ללקוחותיו פשוט: בואו עם הצעה לפוליסת ביטוח, או עם פוליסה קיימת, מכל חברת ביטוח, לא חשוב אם נרכשה באמצעות סוכן או בחברה ישירה - ותקבלו פוליסה זהה, בתנאים זהים, ב-10% פחות מהמחיר שלה.
בסניפים, לדברי לוי, מוצבים סוכני ביטוח שמפיקים את הפוליסה. עוד עולה כי בביטוח ממוצע לרכב, שכולל חובה ומקיף, ניתן יהיה לחסוך באמצעות המבצע החדש כ-400 שקלים. "אלפי לקוחות כבר נרשמו לקראת החידוש בסוף השנה, ומחכים שייצרו איתם קשר יום-יומיים לפני החידוש", אמר לוי ל"גלובס".
לוי, לדבריו, מספק השבוע תחרות גם בגזרה מבוקשת אחרת - מחירי העגבניות. בעוד נמכרות עגבניות ב-15 שקלים לקילו ואפילו ב-20 שקלים לקילו, אצל לוי ניתן לקנות קילו עגבניות במחירים שלדבריו נעים בין 4.9 ל-7.9 שקלים לקילו. "בחנות החדשה שלנו בעפולה אנחנו מוכרים ב-4.9 שקלים לקילו", אומר לוי.