חיוב כפול לעשרות אלפי לקוחות יבוטל: חברת החשמל הודיעה הבוקר (שלישי) כי "בוצע בטעות חיוב כפול בכרטיסי האשראי לכ-15,000 לקוחות". החברה ציינה כי החיובים יבוטלו בהקדם.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק
לפי הודעת החברה, החיוב השגוי בוצע בתאריך 21.8: "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ופועלים לביצוע זיכוי מיידי".
במסר מרגיע ללקוחות החברה - שהם רוב אזרחי המדינה - נכתב כי "לחברה ידוע מי הם הלקוחות כך שאין צורך ליצור קשר ולעדכן. עמכם הסליחה".
זו אינה הפעם הראשונה שמתרחשת תקלה דומה בחברה: בדצמבר 2015 תקלת מחשב הובילה לכך שאלפי לקוחות חויבו פעמיים על חשבון החשמל. בחברת החשמל לא פנו באופן יזום לאותם אלפי לקוחות שחויבו חיוב כפול, והסתפקו בהודעה קצרה במענה הקולי ובאתר האינטרנט.
בהודעת משרד החשמל שפורסמה באתר האינטרנט נכתב: "בשל תקלה במערכות המחשוב, יתכן ומספר לקוחות חויבו פעמיים בעת ביצוע תשלום בכרטיס אשראי, הבעיה ידועה ונמצאת בטיפול, אתכם הסליחה".
מחברת החשמל נמסר אז בתגובה: "מדובר בחבלי לידה של הכנסת זכיין חדש לסליקת חשבונות החברה. החברה מתנצלת על אי הנוחות שנגרמה ללקוחות"