בזמן שרוב רשתות השיווק עדכנו מחירים והחליפו מדבקות בעקבות העלאת המע"מ, רשת קרפור הודיעה הבוקר (ה') כי בכוונתה לספוג את עליית המע״מ על מוצרי המותג הפרטי, לרבות מוצרי מזון, פארם, טואלטיקה והניקיון, והמוצרים הטריים בקצביה והדגייה: בשר, עופות ודגים

 ״כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות של קרפור והכנסתם של כ-1700 מוצרים של המותג הבינלאומי לישראל, עם צפי להבאת עוד מאות מוצרים כבר השנה, החלטנו בקרפור לספוג את עליית המע״מ על המוצרים הכי חשובים למשק הבית הישראלי מתוך רצון להתחשב בקהל הלקוחות שלנו, מסר מיכאל לובושיץ, משנה למנכ״ל קרפור.

קרפור מסכמת את שנת 2024 עם 126 סניפים ברחבי הארץ, מתוכם 14 סניפים שנפתחו בחודש האחרון, כאשר 4 מהם נפתחו אתמול ביום אחד: בת ים, אשקלון, הרצליה וירושלים, שם נפתח סניף בשכונה  גבעת שאול, כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות והצמיחה גם במגזר החרדי. בשנת 2025 עתידים להיפתח סניפים גם  בערים נוספות כגון מעלה אילת, באר שבע, פרדס חנה כרכור, חדרה אופקים ועוד.

כזכור, במאי 2023 הושקה ענקית הקניות הצרפתית ופתחה במקביל 50 סניפים. הרשת, שהתמקמה בסניפי יינות ביתן, מתהדרת במותג "בסט פרייז" פרטי, לצד מותגים ישראלים מוכרים. הסניפים נפתחו תחת שלושה פורמטים, כנהוג ברשת: Carrefour City (החנויות השכונתיות), Carrefour Market (סניפים בינוניים) ו־Carrefour Hyper (חנויות הדיסקאונט). 

כל העיניים נישאו אל הרשת, שהבטיחה אז "לשבור את השוק" אבל לאט לאט התחילה ליישר מחירים עם השחקנים האחרים, ועל אף שנשארה במקומות הראשונים במבחני המחירים- לא עמדה בהבטחתה להוריד את המחירים. השאלה המרכזית כעת האם מדובר במגמה שתימשך לאורך זמן, או בצעד פופוליסטי שגם הוא, בסופו של דבר, יעלם.