המגזר החרדי שנחשב פעם לסגור ומנותק, כבר הוכיח מזמן שהוא חלק בלתי נפרד מהמשק הישראלי. אמנם טלוויזיה עדיין נחשבת למצרך נדיר בסלון החרדי, אבל החרדי הממוצע משתמש ביתר אמצעי התקשורת כמו הטלפון הסלולרי והאינטרנט. העובדה הזו הובילה את המרכז הישראלי לניהול לקיים יחד עם פורטל 'בחדרי חרדים' את הכנס שזכה לשם שטריימל.קום. כאן בחדשות 2 באינטרנט נעביר את הכנס בשידור חי.
הכנס, שמתקיים במלון "שרתון סיטי טאואר" ברמת-גן, עוסק בפוטנציאל השיווקי של המגזר החרדי, תוך התמקדות בצרכים ובמאפיינים הייחודיים שלו. בכנס משתתפים גם נציגים פוליטיים כמו חבר הכנסת לשעבר אריה דרעי, שר האוצר יובל שטייניץ ושר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס.
במסגרת הכנס מתקיים פאנל שיעסוק בנושא "שיווק דיגיטלי למגזר החרדי" בהשתתפות אנשי שיווק מהחברות המובילות במשק הישראלי כמו סלקום ישראל וקבוצת אסם, שהבינו את הפוטנציאל הגלום במגזר.
"בשנים האחרונות חל גידול עצום בעוצמה הכלכלית של המגזר החרדי. מגזר זה צומח בקצב הריבוי הטבעי הגבוה ביותר בעולם, מונה כיום מעל 13% מהאוכלוסייה היהודית בישראל, ויהווה שליש מאוכלוסיית ישראל בתוך 15 שנים", אמר גיא כהן, מנכ"ל פורטל 'בחדרי חרדים'. "אולם, למרות זאת, רק 4% מתקציב הפרסום השנתי הכולל מופנה למגזר זה - כלומר פחות מרבע מחלקו באוכלוסייה.