רכישות הישראלים באינטרנט בחודש נובמבר צפויות להסתכם בכ-1.8 מיליארד שקל, עלייה של כ-30% לעומת נובמבר אשתקד, כך מעריכות חברת כרטיסי האשראי כאל. היקף הרכישות באתרי אופנה ישראליים יגדל בכ-30% לעומת אשתקד ויהווה כ-50% מסך הרכישות של הישראלים באתרי סחר ישראליים.
60% מתוך כלל הרכישות בחודש נובמבר צפויות להתבצע באתרי סחר זרים. היקף הרכישות באתרים זרים יציג גידול משמעותי של כ-40% לעומת נובמבר אשתקד, ולראשונה בישראל יחצה את רף מיליארד השקלים בהיקף הרכישות החודש. עוד עולה מנתוני כאל כי 40% מהיקף הרכישות אשר יבוצעו באתרי סחר ישראליים יסתכמו בכ-700 מיליון שקלים, צמיחה של כ-16% לעומת נובמבר אשתקד.
בנוסף, צופה השנה כאל כי אתרי האופנה הבינלאומיים יציגו צמיחה בשיעור גבוה במיוחד, של כ-50% לעומת אשתקד, וזאת על אף שנתוני אשתקד שהציגו צמיחה בשיעור של כ-140% לעומת נובמבר 2019. בנוסף צפויה צמיחה ברכישות בקניונים הווירטואליים הבינלאומיים בשיעור של כ-37% השנה, לעומת צמיחה מתונה אשתקד שעמדה על כ-12%.
גם מנתוני אתרי הסחר הישראלים ניתן לזהות את המשך התחזקות ענף האופנה: היקף הרכישות באתרי אופנה ישראליים יגדל השנה בכ-30% לעומת אשתקד ויהווה כ-50% מסך הרכישות של הישראלים באתרי סחר ישראליים. לעומת זאת, כאל סבורה כי ענפי החשמל והמחשוב יציגו ביצועים דומים לאשתקד. עוד עולה כי צפויה צמיחה הן בכמות הלקוחות והן בגובה העסקה הממוצעת.