לא מעט אורחי מלון שוכחים חפצים בחדרים שבהם הם מתארחים, במיוחד כשהם ממהרים לצ'ק אאוט. אבל דיווח חדש של אתר ההזמנות המפורסם Hotels.com בשם "דוח תובנות מחדרי מלון", חושף נתונים מפתיעים, כשבשיתוף פעולה עם 400 מלונות הוא בדק את הדברים הכי חריגים, יקרים ובאופן כללי הכי מוזרים שאורחים שכחו במלונות.

נראה שגם אורחים עשירים במיוחד משאירים מאחור פריטים יקרים מאוד כשהם עוזבים את חדרי המלון שלהם. לפי Hotels.com, אורחים שכחו שעונים יקרים במיוחד, תכשיטים יקרים מפז כולל תכשיט אחד בשווי 6 מיליון אירו (25 מיליון שקלים), ותיקי יוקרה וביניהם גם תיק בירקין של הרמס, שמחירו יכול לנוע בין 12 אלף דולרים (45 אלף שקל) ועד 200 אלף דולרים (750 אלף שקלים).

_OBJ

לפי Hotels.com, כ-10 אחוזים מהמלונות שנשאלו דיווחו כי מצאו שיניים תותבות של אורחים לאחר שעזבו. בנוסף, על פי הדיווח, חלק מהאורחים אפילו שכחו את חיות המחמד שלהם. ואנחנו לא מדברים על כלבים, אלא על חיות אחרות כמו אפרוח ולטאה.

ואז יש את קטגוריית הדברים שבה אנחנו יכולים רק לתהות מדוע אורחים הביאו אותם לחדרים שלהם מלכתחילה. בין הפריטים שנמצאו גם בלנדר וסיר אורז שמשום מה נכנס לקטגוריה של "צרכים מיוחדים". אבל עדיין לא ברור מדוע אורחים הביאו למלון צמיגי רכב וצינורות בנייה.

 עובדים נוסעים כדי להשיב חפצים

אבל יש גם כמה חדשות חיוביות במיוחד: בתי מלון ועובדיהם מציגים לרוב מחויבות רבה בכל הנוגע להחזרת רכוש אבוד לאורחים. Hotels.com מדווח כי מספר עובדים נסעו לאורחיהם כדי למסור חפצים, כשבאחד מהמקרים עובד מלון נסע יותר מ-160 קילומטרים כדי להחזיר לאורח דרכון שנשכח. בסופו של דבר, כמעט כל חפץ אבוד מוחזר לבעליו.

עם זאת, לרוב המלונות יש כלל אצבע: לעולם לא שולחים חפצים אבודים לאורחי מלון מבלי לשאול לפני. אם בית מלון ישלח פריט אבוד לאדם הלא נכון, הוא עלול לעמוד בפני השלכות משפטיות. יתרה מכך, בתי מלון חייבים להגן על הפרטיות והאבטחה של האורחים שלהם, וחיפוש יזום אחר פריטים אבודים עלול לחשוף את המידע האישי של האורחים.