בשנים האחרונות כבר התרגלנו להשתלבותם של תינוקות בתעשיית הפרסום, ואת העובדה שהופעתם על המסך הקטן דיי משכנעת אותנו לרכוש את המוצר שהם מוכרים. ואולם, סרטון פרסומת שהופץ לאחרונה באתר "יוטיוב" בו מככבים תינוקות בחיתולים שובר שיאי צפיות בתשדירי פרסומת באתר.
בסרטון המשעשע מבצעים התינוקות צעדי היפ-הופ מסובכים לצלילי מוסיקה שניתן לשמוע רק בסמטאות אפלות בשכונות העוני האמריקניות. התינוקות, בעזרתם האדיבה של כמה גרפיקאים מומחים שעמלו על הסרטון, מבצעים פעלולים שלא היו מביישים שום סרט בהוליווד - והכל רק בשביל למכור מים מינרלים.
הקונספט על פיו נערך הסרטון הוא קמפיין שהחל בשנות ה-90, תחת הכותרת "לחיות צעיר". בעשור הקודם כיכבו התינוקות בסרטון פרסומת, כשהם רוקדים בלט מתחת למים.