קשה היה להתעלם מפרויקט השיווק האגריסיבי של חברת "גינדי השקעות"שליווה בשבועות האחרונים את שידורי הטלוויזיה. הזרקורים בלב תל אביב כנראה יישארו בזמן הקרוב, אך הפרסומת ל"פרויקט פעם ב-100" של חברת גינדי השקעות ירדה מהאוויר לאחר שהרשות השנייה קבעה שהתשדיר מטעה את הציבור ועל כן פסול לשידור. בגינדי טוענים שהקמפיין הופסק ללא קשר להנחיית הרשות.
"300 דירות נמכרו ונפתחה הרשמה ל-100 דירות נוספות", כך דווח בפרסומת למגדלים שצפויים להיבנות בתל אביב ששודרה לראשונה ב-7 באוקטובר. הרשות השנייה שבחנה את הפרטים, שלחה מכתב למנהלי השיווק של הערוצים 2 ו-10, הסבירה כי נעשית בתשדיר הטעייה של הציבור ודרשה לפסול את שידורו החל מה-11 באוקטובר.
"מהמכתב החתום על ידי מנהלת תקשורת שיווקית של גינדי השקעות לא ניתן להבין כי נמכרו 300 דירות, אלא נעשה שימוש במונח הלא ברור 'להתעניין ולהירשם לרכישת דירה'. על פניו, עולה כי קיימת בתשדיר הטעייה בוטה אשר אין לה מקום, והעומדת באופן ברור בניגוד לכללים 4 ו-25 לכללי האתיקה בפרסומת", לשון המכתב.
לא הפעם הראשונה שבגינדי מטעים את הציבור
במכתב של הרשות השנייה אף צוין כי זו אינה הפעם הראשונה בה חברת גינדי השקעות משתשמשת במכבסת מילים. הטעיה זהה טופלה על ידי רשות השידור בתשדיר של החברה לפרויקט "שרונה", ששודר בנובמבר 2009.
חברת גינדי השקעות מסרה בתגובה לפרשה: "פעלנו ונמשיך לפעול בהתאם להנחיות הרשות השנייה. הקמפיין המוצלח לגינדי תל אביב ממשיך להתנהל כמתוכנן, בהתאם לאסטרטגיה השיווקית". על פי גורמים בחברה, הקמפיין היה אמור בכל מקרה לרדת מהאוויר במועד זה, ועל כן הוראת הרשות לא הייתה רלוונטית.