גם היוגורט יעלה לנו יותר: חברת "תנובה" תעלה בימים הקרובים את מחירם של כל מוצרי החלב שלה בשיעור הנע בין חמישה לשבעה אחוזים - כך חושף הבוקר לראשונה עיתון הכלכלה "דה-מרקר". החברה הגישה מחירונים חדשים לרשתות השיווק, הכוללים עלייה של שלושה עד חמישה אחוזים גם במחיריהם של ה"מותגים" של חברות הבת של תנובה - ובהם "מעדנות", "סנפרוסט", "טירת צבי" ו"מאמא עוף".
בענף המזון מעריכים כי בימים הקרובים יתייקרו כלל מוצרי החלב שבפיקוח. "בעקבות עליית חומרי הגלם - מחיריהם של חלק מהמוצרים יעלו בשבועות הקרובים", נמסר היום מ"תנובה". לטענת החברה, עליית המחירים נובעת בין השאר מעלייה במחירי חומרי הגלם המשמשים להאכלת הפרות והעופות. הזינוק במחירי המזון קשור בין השאר לזינוק במחירי הנפט.
מוקדם יותר השבוע הודיעה קבוצת "שטראוס" לרשתות השיווק כי גם היא תעלה את מחיריה החל מהאחד ביוני. כך, מחירי העוגות יעלו בחמישה אחוזים, מחירי הקפה ב-13.5%, הסלטים ב-3.3%-8.4%, מוצרי "יטבתה" ב-5%-7% וממתקים ועוגות ב-5%.
גם מוצרי הטיפוח ואבקות הכביסה מתייקרים
השבוע פורסם לראשונה ב"תכנית חיסכון" כי החל מהשבוע הבא נשלם יותר גם על מוצרים נוספים: מהחומוס ועד ממתקי השוקולד.
גם מוצרי הטיפוח יעלו לנו יותר: "וולה" תעדכן את מחיר צבעי השיער והטיפוח, וכך גם אבקות וטבליות הכביסה.