המקפלות מגיעות לעולם הפרסום: עלמה זק ושני כהן, המקפלות שגרמו לכולנו לרקוד עם הכביסה,מצלמות קמפיין חדש לקניון "ארנה" בהרצליה. על פי ההערכות, בכדי להעביר שוב ביקורת צינית על הקונות, קיבלה כל אחת כ-150 אלף דולר.
שתי הקומיקאיות המצליחות חתמו על חוזה של שלוש שנים לפרסום הקניון, שסבל במשך תקופה לא קצרה מחוסר הצלחה. השאלה המתבקשת היא האם הצופים יזהו את המקפלות עם הקניון או שמא יזהו את הקניון עם המקפלות.
יורם דמבינסקי, בעלים ומנכ"ל JWT ישראל אמר כי צריך להיזהר ולוודא שהטאלנט ישרת את המותג ולא ההפך. "ניתן להסתכל על מהלכים ארוכים שמשתמשים בהם בטאלנטים - אייל קיציס ב-012, מודי בר-און בבנק דיסקונט - טלאנטים כאלה הולכים עם המותג לאורך זמן ואז הם יכולים לעשות עבודה יותר טובה", אמר דמבינסקי.
עם הגעתן של המקפלות לפרסומות, ניתן להיפרד מהן בתוכנית "ארץ נהדרת". "ברגע שדמות מגיעה לאיזשהו קמפיין זה אומר שהיא לא תופיע יותר בתוכנית ואז יש סוף טוב לדמות" הסבירה שני כהן, "הדמות ממשיכה בעצם, פשוט בהקשר אחר".