לקוחות חברת כרטיסי האשראי כאל עלולים לגלות כי בפירוט חיוביהם בכרטיס מופיע כל חיוב פעמיים. ואולם, בכאל ממהרים להרגיע את הלקוחות כי מדובר בסך-הכול בתקלה טכנית במערכות המחשוב של החברה המשבשת את אופן הצגת החיובים - מבלי שהחיובים עצמם בוצעו באופן כפול או חריג.
החברה הודיעה לבנקים וללקוחותיה, בין השאר באמצעות מענה קולי במוקד שירות הלקוחות, כי כל עסקה שבוצעה בכרטיסי האשראי של החברה החל מ-10 בינואר מופיעה בפירוט העסקאות של בעלי הכרטיסים פעמיים, וסך סכום החיוב החודשי הוכפל גם הוא.
על-פי ההערכות, התקלה תתוקן עד מחר. מחברת כאל נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה טכנית שגרמה לנראות כפולה של החיוב. בפועל, כמובן שהלקוחות יחויבו פעם אחת. בשעות הקרובות התקלה תסודר". בחברת כאל הדגישו כי מדובר בתקלה שקרתה הבוקר, אך ורק באתר האינטרנט ולא בתדפיסים שיצאו ללקוחות. "אף לקוח לא יחוייב פעמיים", הבטיחו בחברה.