מנכ"ל ריינאייר, מייקל או'לירי, מסמן את איביזה כיעד הגרוע ביותר של התנהגות נוסעים, מה שעורר קריאות חדשות לצעדים מחמירים יותר כדי להתמודד עם הנושא. לטענת חברת התעופה הפופולרית, היא חוותה בקיץ האחרון עלייה בולטת בתקריות הקשורות לשימוש באלכוהול וסמים, שהפכו לדאגה העיקרית של צוות תא הנוסעים.
אולירי מדגיש כי בטיסות אל ומיעדי החוף הפופולריים, במיוחד איביזה, נרשמה עלייה משמעותית בהתנהגות האגרסיבית הניזונה מחומרים נרקוטיים. הוא אומר: "איביזה היא ללא ספק היעד הגרוע ביותר עבורנו", והדגיש את חומרת הבעיה במסלולים אלה.
>> "בגלל שאנחנו ישראלים": 36 נוסעים נתקעו בשדה לאחר שהמטוס המריא בלעדיהם
אולירי מציין שחברת התעופה מתמודדת על בסיס שבועי עם תקיפות של חברי צוות, מגמה שאינה מוגבלת לאיביזה בלבד, ובעיות דומות דווחו על טיסות מאיי יוון. כדי להילחם בבעיה ההולכת וגוברת, מסביר אולירי שריינאייר יישמה אמצעים כגון חיפוש בתיקים כדי למנוע מנוסעים להעלות אלכוהול לטיסה. הוא גם קרא לאחרונה לנמלי התעופה להטיל מגבלה של שני משקאות כדי לעצור את אלימות הנוסעים במהלך טיסות.
עם זאת, האתגר נמשך גם במסלולים אחרים, כולל אלה מאירלנד ומגרמניה. שינייד קווין, מנהלת תחום השירות בטיסה של ריינאייר, מוסיפה כי הנוסעים הבעיתיים לעתים קרובות לא עומדים בסטריאוטיפים הטיפוסיים והם "האנשים שאתה הכי פחות מצפה להם".
או'לירי ממשיך ואומר כי "הבעיה הגדולה ביותר שיש לנו היא כשיש לך יום של עיכובים. אנשים מחכים בנמלי תעופה והם ממשיכים לצרוך עוד ועוד אלכוהול. רוב הנוסעים שלנו מגיעים שעה לפני ההמראה וזה מספיק כדי לשתות לשני משקאות. אבל אם הטיסה מתעכבת בשעתיים או שלוש, הם יכולים לצרוך חמישה, שישה, שמונה, עשרה ליטרים של בירה. לכו לשתות קפה או כוס תה, זה לא טיול של אלכוהוליסטים".