בשנים האחרונות, אוסטריה הפכה לאחד היעדים המועדפים על הישראלים באירופה. בנוסף, בשנים האחרונות הגבירה אוסטריה את המיקוד שלה במשיכת תיירים מישראל באמצעות קמפיינים שיווקיים ובשנת 2023 נקבע שיא לאחר שנרשמו 1,007,700 לילות של ישראלים במלונות המדינה, זאת למרות שברבעון האחרון של השנה כמות המבקרים מהארץ ירדה באופן משמעותי.
בתוך כך, למרות המצב בארץ בחודשים אוקטובר עד דצמבר 2023, הצליחה ישראל להגדיל ב-3.5 אחוזים את מספר הלילות הכולל באוסטריה בהשוואה ל-2022 והיא ומדורגת במקום ה-14 מבין מדינות העולם, עם 1,007,700 לילות.
מלבד לנתון השיא, נמצא שההוצאה הממוצעת של ישראלים באוסטריה עומדת על כ-259 אירו ליום, לעומת 173 אירו של תיירים אחרים מהעולם. נכון להיום, יש טיסות לאוסטריה עם חברות אל על ואוסטריאן איירליינס. וויז אייר וריינאייר, שיחזרו בהמשך, צפויות להגדיל את ההיצע אף יותר.
Austria Tourism בישראל פיתח בשנת 2023 סדרה של תוכניות שיווק במטרה להגדיל את נחשקות היעד עבור משפחות. הנרטיב המרכזי בקמפיינים היה תוספת של רעננות והעברת תחושה כי מדובר ביעד מושלם למשפחות צעירות. Austria Tourism חבר לרשת הקולנוע "סינמה סיטי" והשקיע משאבים בקמפיין מודעות בעיתונות ובהרצת קמפיין מעורבות ברשתות החברתיות. הפרס שהוצע היה חופשה של 7 לילות בטירול, כולל טיסות. הקמפיין הוביל להתעניינות רבה וצבר השפעה ניכרת עם עם נתוני חשיפה מוצלחים.
"נתוני השיא שנרשמו בתיירות היוצאת מישראל לאוסטריה, דווקא בימים אלו, הם עדות משמחת להצלחת העבודה המשותפת שלנו עם Austria Tourism", אמרה יסמין קורן, מנהלת טרנובה, שמייצגת את Austria Tourism בישראל. "מאמצים רבים הושקעו במיצוב היעד כמתאים לחופשות משפחתיות עתירות טבע ופעילויות. אם בעבר אוסטריה נתפסה כיעד תרבותי שמושך בעיקרו את בני הדור ה-3, הרי שכעת אנחנו סוף סוף רואים שינוי במגמה. אוסטריה מושכת אליה קהל צעיר ומשפחות שמבקשות לבלות חופשות שמשלבות אורבניות וטבע מפעים. כמובן שבימים אלה חשוב לציין שאוסטריה הינה אחד היעדים הבטוחים והידידותיים לישראל".