מאות אנשים הזמינו בשמים דרך חברת "פרפיום דיל" באלפי שקלים - וגילו שהם פשוט נעקצו. מדובר בחברה שמבטיחה באתר האינטרנט מוצרים מהיבואן לצרכן, אלא שבחודשים האחרונים הם פשוט הפסיקו לענות ללקוחות ונעלמו.

לקוחות ששוחחו עם N12 מספרים שאין מענה באתר, בעמוד הפייסבוק וגם לא בטלפון. בנוסף, סיפרו שהחברה משאירה אותם במשך חודשים בלי לספק את המוצרים ובלי להחזיר את הכסף. אחת הלקוחות, איריס שיתפה בשיחה עם N12: "הזמנתי מהם לפני 4 חודשים 9 בשמים בסך 2,000 שקלים ולא קיבלתי את המוצרים. מאז אין מענה בשום מקום, הם נעלמו מהעולם". 

גם הילה שהזמינה מהם לא קיבלה את הסחורה: "בחוויה שלי, זה מתוכנן מראש, זה לא משהו שקרה בטעות. מי שמנהל אתר למכירת בשמים ויודע שאין לו מלאי או צפי למלאי, לא מפרסם מבצע של 1+1 ו 20% הנחה וגובה כסף".

בעקבות ריבוי התלונות ברשתות נגדם עם מאות מתלוננים בעמוד הפייסבוק ובקבוצת בוואטסאפ שנקראת "נעקצי פרפיום דיל" ותלונות רבות שהגיעו אל המועצה הישראלית לצרכנות נגד חברת פרפיום דיל, הם פנו במכתב מרוכז אל החברה. 


מהמועצה הישראלית לצרכנות נמסר: "אתר פרפיום דיל הוא לא היחיד שנגדו מתקבלות תלונות צרכנים שרכשו מוצרים במאות ואלפי שקלים ולא קיבלו את המוצר - וניסיון לפנות לבעלי האתר לבטל את העסקה ולקבל את הכסף חזרה לא צלחו. הדרך היחידה לקבל את הכסף בחזרה היא פנייה לבית משפט.

"לכן, כאשר אנחנו רוכשים מוצר מאתר לא מוכר, כדאי להקדיש זמן, ולבדוק אם צפות כנגד העוסק תלונות או תופעות ברשתות החברתיות שעלולות להעלות חשד שיש חשש להטעיות או הונאות. מומלץ שלא לקנות, למרות הפיתוי למחיר הזול בסכומים גדולים, ומומלץ לנסות ליצור קשר עם בית העסק, בטלפון או במייל עוד לפני הרכישה, ולראות מה סטנדרט השירות ואם יהיה לנו עם מי לדבר, היה וניתקל בבעיה. לטובת הצרכנים שלא קיבלו את כספם - באתר המועצה טופס תביעה קטנה לדוגמה".

מחברת "פרפיום דיל" נמסר: "נגיב ללקוחות בבית המשפט".