באיזה אופן מותר להשתמש ברמיזות מיניות בפרסום? בעקבות דרישה שהופנתה לחברת TNT (הוניגמן) על ידי הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, החברה הורתה לחברת האופנה TNT (הוניגמן) להסיר בתוך שבוע תמונות מקטלוג החורף שלה, שכוללות עירום ורמזים מיניים בוטים.
בפנייה שהגיעה לידי הרשות מהמועצה לשלום הילד נטען כי הקטלוג, שמתפרסם בחנויות ובאתר האינטרנט של המותג, מופיע דוגמן יחד עם דוגמנית צעירה במיוחד בסיטואציות מיניות שונות, תוך שימוש בעירום חלקי וברמיזות מיניות.
ברשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן מכירים בכך שמדובר בחברה שפונה לאנשים צעירים, ולכן התקנות אוסרות במיוחד על פרסום באמצעות עירום או רמזים מיניים כפי שאכן נעשה בקמפיין המדובר.
בעקבות התלונות, הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן הורתה למנכ"ל הוניגמן להסיר את התמונות הפוגעניות, ואף להעביר אליה את ההוראות שנשלחו לסניפים ולאתר האינטרנט למילוי הוראות החוק. כמו כן, הוחלט כי לאחר שבוע תיערך ביקורת באתר ובסניפי הרשת כדי לוודא שהחברה עמדה בדרישה.
מחברת הוניגמן נמסר בתגובה כי "הוניגמן מקפידה הקפדה יתרה על קיום הוראות החוק. המותג TNT פונה אמנם לקהל הצעיר, אולם הפרופיל הצרכני העומד מנגד עיני החברה הוא הצרכן בגילאי 20-30. נדגיש כי הדוגמנית האמורה הייתה בת 19 במועד הצילומים ולמען הסר ספק, על גבי שילוט החוצות ובשלטי תוך חנות הוסף הכיתוב 'המציגים הינם בגירים'. קמפיין החורף של הרשת יסתיים במחצית שבוע הבא והתמונות יוסרו מנקודות המכירה".