האם אתם קוראים היטב את האותיות הקטנות בכרטיס הטיסה שלכם? כדאי לכם: קרן סובל ותומר נועם מספרים על חוויה בעייתית בנתב"ג. את המלון ואת כרטיסי הטיסה הם הזמינו באינטרנט, אך הטיסה לא הייתה טיסה רגילה - אלא טיסת לואו קוסט ללא מזון או בידור, ועם מושבים בשיטת "כל הקודם זוכה".
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
"כבר שהגענו לנמל התעופה אמרו לנו שאנחנו צריכים להגיע לטרמינל 1, וזה כבר נראה לנו בעייתי", מספר הזוג. "התיישבנו בנפרד, והדיילת צעקה עלי לא לשבת איפה שאני נמצאת, אלא רק במקומות הפנויים. המשמעות היא שלא יכלנו לשבת ביחד. רק אז הבנו שזה לואו קוסט".
המחיר שהזוג שילם היה נמוך משמעותית מהחברות הסדירות - 370 דולר. למרות זאת, אופי הטיסה לא הופיע שם. "לא קיבלנו כוס מים, לא הביאו משהו לאכול. אם הייתי יודע את זה הייתי מביא אוכל מהבית", מספר נועם. מחברת התעופה שהפעילה את הטיסה, wizzair, אומרים כי ההבהרה חלה על האתר ממנו הזוג הזמין את הטיסה. מאתר איזיגו נמסר בתגובה כי הם יחדדו את הנהלים מול הסוכנים שלהם.