הקיץ הוא בדרך כלל עונה שבה נרשמת תנועה ערה של תיירות פנים. אזרחים רבים פוקדים את המלונות, החופים ואתרי הבילוי ברחבי הארץ. אבל מבצע "צוק איתן" הביא לירידה בחופשות ואיתה פגיעה קשה בתיירות בישראל. במשרד התיירות החליטו להילחם בתופעה וישיקו הערב (חמישי) קמפיין תחת הכותרת: "דווקא עכשיו חופשה בישראל".
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
במסגרת הקמפיין קוראים במשרד התיירות לאזרחים לצאת לחופשה באתרי הנופש והבילוי ברחבי הארץ - במטרה לחזק את העסקים הקטנים שסובלים מירידה דרסטית בהכנסות בעקבות המצב.
כחלק מהמאמץ, פנה שר התיירות עוזי לנדאו לאלפי בתי עסק בארץ וביקש מהם להירתם לקמפיין. גופי התיירות נקראו להתחייב לרמת מחירים אטרקטיבית ובמשרד התיירות יצרו שיתופי פעולה בין מסעדות, מלונות, ראשי רשויות ומורי דרך - בניסיון לסייע להם מהפגיעה הקשה בעקבות המצב הביטחוני.
"במלחמה הזו אנו לוחמים בשתי חזיתות: החזית הצבאית, שבה נלחמים מיטב חיילינו ומפקדינו במילואים ובסדיר, והחזית הכלכלית - בה לוקחים חלק כל אזרחי מדינת ישראל, הן כעובדים המניעים את המשק כולו והן כצרכנים, בכל ענפי המשק", הסביר השר לנדאו את המהלך.