הוט ימשיכו לפצות לקוחות לא מרוצים? לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגשה בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד חברת הכבלים הוט בגובה של לא פחות מ-433 מיליון שקלים.
לטענת התובעים, הוט מחייבת את לקוחותיה החדשים בדמי מנוי עבור חודשיים הכוללים את חודש ההצטרפות והחודש שלאחר מכן, למרות שהדבר מנוגד לתנאי הרישיון.
על פי התביעה חברת הכבלים גובה את התשלום בטרם נתינת השירות ולאורך כל תקופת ההתקשרות ולכן היא מחזיקה בחיוב עודף של חודש. כך למעשה, מסבירים התובעים, הוט משתמשת בלקוחותיה וכופה עליהם להעניק לה הלוואה ללא ריבית.
התביעה מבקשת מחברת הכבלים להשיב לכל המנויים הרשומים את הסכום הנכלל בגביית היתר. הסכום הכולל שדורשת התביעה עומד על 433 מיליון שקלים.
מחברת הוט נמסר בתגובה: "זה עתה קיבלנו את התביעה, ואנו עדיין לומדים אותה".