אחרי שאתמול דיווחו מאות לקוחות "פנגו" על תקלה באפליקציית החנייה הפופולרית, הודיעה הבוקר (ג') החברה כי התקלה הטכנית במערכת טופלה וכי לקוחותיה יכולים לשוב ולהשתמש באפליקציה. עם זאת, הבהירה הנהלת החברה כי כעת צפוי עומס חריג על מוקד השירות של "פנגו", בעקבות התלונות והדוחות שקיבלו המשתמשים בזמן התקלה.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
בהודעה שפרסם מנכ"ל "פנגו", רועי אלבז, נכתב כי בימים הקרובים תפעל החברה על מנת לטפל בתלונות שהתקבלו בעקבות השיבוש בשירותי האפליקציה. "במהלך שעות התקלה פעלה החברה מול הרשויות המקומיות במטרה לצמצם את הדוחות ועל מנת למזער עד כמה שניתן את הפגיעה בלקוחותיה", אמר אלבז. "אנו מודים לרשויות המקומיות (בין היתר תל אביב, ירושלים ובני ברק) על שיתוף הפעולה באי מתן דוחות בשעות התקלה".
אלבז הבטיח כי החברה תפצה לקוחות שספגו דוחות. "החברה התחילה בתהליכי הפקה ויישום לקחים למניעת תקלות דומות בעתיד ובמקביל עדכנה את מוקדני השירות בעניין התקלה והשלכותיה", ציין המנכ"ל. "החברה אף החלה בביצוע בדיקות לשם מיפוי הנזקים שנגרמו ללקוחותיה ובחינת אפשרויות שונות למתן פיצוי בגינם".
עומס צפוי במוקד השירות
"החברה מתנצלת באם נגרמה עוגמת נפש כלשהי ללקוחותיה", הוסיף אלבז והדגיש כי "בשלב זה, כל לקוח אשר חש כי נגרם לו נזק כלשהו בעקבות התקלה, מוזמן לפנות למוקד שירות הלקוחות של פנגו+, ופנגו+ מתחייבת לפצות את כל לקוחותיה אשר תלונתם תמצא מוצדקת".
אבל אם קיבלתם דוחות בשעות התקלה וברצונכם לפנות למוקד החברה, מומלץ שתתאזרו בסבלנות. "בימים הקרובים אנו צופים עומס בפניות של קהל הלקוחות שלנו למוקד", הסביר אלבז. "לכן אנו מבקשים מלקוחותינו לגלות הבנה ומבטיחים לעשות כל שבאפשרותנו על מנת לטפל בכלל הפניות לשביעות רצונם של כל הפונים".