המלצריות היפות של אגאדיר לא יככבו יותר על תפריטי הרשת: כך החליטה הנהלת רשת ההמבורגרים שיצאה בקמפיין השנוי במחלוקת בו דגמנו מלצריות החברה בלבוש מינימלי.
במכתב שנשלח מראש מינהל הנשים למנכ"ל אגאדיר, נטען כי בפרסומת "נראה שמוצע בתפריט הבשרי של המסעדה, בשר נוסף, בשר גוף האישה, המוצג באופן מיני, ואולי אף רומז שהוא מיועד למכירה. אופן הצגת התפריט שלכם דוחה ומעורר שאט נפש".
"כאישה, ובתפקידי, ראש מינהל נשים בעיריית הרצליה, אני מצרה על בחירתכם סרת הטעם. באופן אישי אני והסובבים אותי נדיר רגלינו מרשת המסעדות שלכם. מקווה שלהבא, תבחרו שלא לעשות שימוש ציני בנשים צעירות המוצגות באופן פורנוגרפי", לשון המכתב.
למרות טענות הרשת לפיהן המלצריות הצטלמו בהתנדבות, הוחלט לסיים עם הקמפיין. לדברי איתן טרבלוס, הבעלים של רשת אגאדיר, הצילומים היו גם בבחינת אפשרות "לפרגן למלצריות על עבודה יומיומית מסורה וקשה". עם זאת, הוא מסביר, "קיבלנו פניות שהקמפיין שלנו מתפרש באופן פרובוקטיבי מדי ולא כפי שרצינו או שיערנו שיקרה... ולכן, החלטנו להפסיק את חלוקת התפריטים בהם מדובר. זאת כיוון שאיננו מוכנים, בעד שום מחיר, שיוטל דופי בנשים בכלל ובמלצריות הרשת בפרט".
בעלי אגאדיר מתנצל במכתב בפני כל מי שנפגע מהקמפיין ומתחייב "לנקוט בעתיד משנה זהירות ורגישות".