כ-20 אלף לקוחות הוט היו מנותקים היום משירותי הטלפון, זאת בעקבות תקלה במתג מרכזי של החברה. חלק מלקוחות החברה לא יכלו לקבל ולהוציא שיחות.
"אנשי האחזקה פועלים לתיקון התקלה בהקדם האפשרי", נמסר מהחברה. לאחר מספר שעות אמרו ב"הוט" כי התקלה, שאירעה באחד המתגים, תוקנה.
השאלה שנשאלת במקרה של התקלה בהוט, כמו בתקלות שאירעו בחברות תקשורת אחרות, היא מדוע מערכות גיבוי שאמורות להיכנס לפעולה ברגע שישנה תקלה כזו לא מתעוררות ולא מגיבות, ומדוע התנועה לא עוברת למתגים חלופיים.