תמונות קשות מסניף של רשת "ויקטורי" בתל אביב: בתיעוד שהגיע אתמול (שלישי) ל-N12 נראה עובש על לחמים וטינופת בין המוצרים בסניף המרכול ב"מתחם ברושים" שבאוניברסיטת תל אביב . צרכנים טוענים שקשה להישאר אדישים לתמונות ומעידים על רמת היגיינה ותחלופת מוצרים נמוכה מאוד בסניף. לאחר כחודש של תלונות מצד לקוחות זועמים, הרשת ערכה ניקיון יסודי במקררים, כולל צביעתם מחדש.
אחת הלקוחות ב"ויקטורי מתחם ברושים" סיפרה ל-N12: "את הירקות הטריים אני כבר מזמן לא צורכת ב'ויקטורי'. הכול מעופש, מלוכלך, והסחורה לא מתחדשת. בתור סטודנטית שחיה לבד אלו מוצרי מזון הכרחיים - מהירים וקלים להכנה. מאז אני לא מתקרבת לאזור הזה. דרשתי מהם להעיף את כל הסחורה ולא נראה שאף אחד הקשיב. לא קיבלתי אישור וגם לא דיברו איתי לשאול מה קרה שם. פשוט העלמת עין. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם זה היה בשר או מוצרי חלב שמישהו היה צורך מהמקפיאים וזה היה מופשר ומקולקל".
"עמדת הקירור של הטבעוני והחומוס מוזנחת", סיפר לקוח נוסף של הסניף ל-N12. "יש לנו קבוצה של 'ויקטורי' וסטודנטים כדי לעדכן אותם בחוסר שביעות רצון - שזה בכלל הזוי שצריך לפתוח קבוצה של הסופר עם הסטודנטים, הם אמורים לעשות את זה בלי שנגיד בכלל, לנקות שם ולחדש מוצרים. העמדה הייתה מלוכלכת ודרשתי שינקו. הגעתי שבוע אחר והפלא ופלא - לא נוקה, ואף אחד לא הגיב על זה".
אתמול בשעות אחר הצוהריים, לאחר שביקשנו תגובה מרשת "ויקטורי" על אודות המקרה, הועברו אלינו תמונות שצולמו שעות ספורות לאחר מכן – ובהן ניתן לראות צוות של רשת המרכולים מנקה את המקררים ומחליף את המוצרים בסניף.
מרשת "ויקטורי" נמסר בתגובה: "אמת. בעיית כוח האדם פוגעת בכל ענפי המשק בצורה קשה. בשבועות האחרונים במקביל לבעיה הרוחבית במשק גויסו שני מנהלי הסניף, המנהל וסגנו לשירות מילואים במקביל. המצב המיוחד הזה הביא עימו קשיים רבים בסניף זה. התלונות הגיעו אלינו עוד בטרם הפרסום, ומיד עם הבנת המצב, בהנהלת הרשת יצאו למהלך בזק בשילוב כל גורמי המקצוע בחברה לטובת סידור הסניף והחזרתו לרמה הנדרשת. הבוקר יתקיים במקום סיור של מנכ"ל הרשת והסניף ייפתח כשהוא נקי, מסודר ובריא. טוב לשתף את אזרחי המדינה במצב כוח האדם במשק על מנת לייצר תאום ציפיות בין נותני השירותים לצרכנים".