תעשיית היופי כואבת - וגם יקרה: במבחן הסל השבועי בדקנו הפעם את מחירם של מספר מוצרי טיפוח לשיער שנועדו לשימוש ביתי. נשים רבות בוחרות דווקא את המוצרים שמוכרות רשתות השיווק על מנת להימנע מביקור במספרה - אך האם זה באמת זול יותר בבית?
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
הבדיקה הראתה פערים של עד 100% בין הרשתות השונות: מסכה לשיער של חברת "סטייל" תעלה ברשת רמי לוי 14.90 שקלים וברשת שופרסל שלי היא תעלה 29.83 שקלים - מחיר כפול. קרם לחות לשיער של "נטורל פורמולה" תעלה ברשת שופרסל דיל 15 שקלים וברשת חצי חינם 24.90 - פער של 67%.
להשוואת המחירים המלאה לחצו כאן
גם במוצרים בסיסיים יותר לשיער, כמו שמפו, נמצאו פערים גדולים: שמפו לשיער של "הוואי" 700 מ"ל יעלה 5.60 שקלים ברשת רמי לוי, והמחיר היקר ביותר שנמצא הוא בחצי חינם, 10.90 ליחידה - פער של 95%.
ואיפה היה סל הקניות המשתלם ביותר בארץ השבוע? סיירת המועצה לצרכנות בדקה סל של 46 מוצרים שונים ביותר מ-130 נקודות מכירה שונות ברחבי הארץ. הסניף הזול ביותר בארץ הוא של רשת רמי לוי בקריית חיים, וסניפי הרשת השונים תפסו את ששת המקומות הראשונים המחזיקים בסל הזול ביותר.
לעומתם, הסל היקר ביותר נמצא ברשת טיב טעם ברחוב אבן גבירול בתל אביב, ואחריו בתור סניף משה לוי בראשון לציון של רשת חצי חינם. הפער בין הסל הכי זול להכי יקר עמד השבוע על 57%, שהם כמעט 235 שקלים עבור אותם מוצרים בדיוק.