"לקח להם שעתיים להגיע": עסקים רבים נפגעים כתוצאה מהתפשטות וריאנט האומיקרון וממכת הבידודים שנלווית אליו. גם חברת וולט סובלת מגל בידודים חריג שמוביל לירידה משמעותית באיכות השירות. בימים האחרונים מדווחים ישראלים רבים על תקלות ובעיה בשירות, דבר הפוגם להם באיכות החיים: "חושב ש-90% מההזמנות מגיעות באיחור – שירות לקוחות ענה אחרי יממה". מרשת וולט נמסר בתגובה: "הגל החמישי משפיע גם עלינו, הודענו שיש עיכובים".
"אני עובד מהבית אז יוצא שאני מזמין הרבה ארוחות צהריים מוולט", סיפר מייקי לוי מתל אביב. "אני חושב ש-90% מהזמנות מגיעות באיחור. אנחנו מנסים לתזמן את זה שיגיע בדיוק בהפסקת צהריים, במקרה הטוב האוכל באמת מגיע בכלל".
"דבר נוסף הוא שההזמנות מגיעות קרות בגלל האיחורים האלה", הוסיף. "היה לנו השבוע שליח שלא מצא את הבית והשאיר את המשלוח בבניין ליד ונסע, השירות לקוחות לא ענה במשך קרוב ל-40 דקות וזה אחרי שהמשלוח התעכב בחצי שעה. המצב שם על הפנים, קטסטרופה. קצת עצוב שאין כ"כ תחרות לוולט, הם נמצאים לבד בשוק הזה והם עושים מה שהם רוצים. זה מאכזב מאוד את הלקוחות ואז מביאים פיצוי כדי להשתיק את הלקוח. פעם אחרונה אמרתי להם שאני לא רוצה פיצוי אלא רק שהאוכל שלי יגיע סוף סוף בזמן".
גם רום לב שדה מתל אביב נפגע משירות המשלוחים של וולט. "הזמנו את ההזמנה מראש לשעה ספציפית כדי שלא יהיה לנו בלאגן, תכננו את כל המשך של היום על פי זה", אמר. "בשעת היעד שהשליח היה אמור להגיע אני נכנסתי לאפליקציה וראיתי שהשליח עדיין לא יצא אפילו מהמקום. אז חיכינו עוד איזה כמה דקות כזה ואמרנו נראה. הזמן התחיל לעבור ואחרי 10 דקות ראינו שהוא עדיין לא יצא ושלחנו את פנייה לשירות לקוחות שלהם. בסוף הוא הגיע אלינו באיחור, אבל עד שהוא הגיע אלינו שמנו לב שחסרה מנת תוספת. אמרנו בטח הם ישלחו את התוספת בקרוב עוד כמה דקות שהם יענו. אחרי 50 דקות, ראינו שההודעה אפילו לא נקראה. ענו לי בסופו של דבר אחרי חמש שעות ואמרו שהם פיצו אותי ולקחו על זה אחריות. אבל באמת שהייתה לי חוויה מבאסת".
"חזרתי הביתה בערב באזור 10 והזמנתי מרק דרך וולט", סיפרה עדי שוורצמן. "היה כתוב בין 40 ל-50 דקות, אמרתי יאללה אתארגן ואסיים ואז יהיה לי מרק. פתאום קלטתי שעבר איזה שעה ולא הבנתי מה קורה עם זה כי המשלוח פשוט לא הגיע. הסתכלתי באפליקציה וראיתי שכתוב לי שזה עוד 9 דקות אצלי. אחרי איזה חמש דקות, אני רואה עוד 10 דקות, וכל פעם זה עולה או נתקע או פשוט לא זז. היה כבר 12 בלילה, עבר שעה ומשהו".
"בדיוק שעברה שעה כתבתי להם והם לא הגיבו אמרתי טוב, ניסיתי לכתוב שוב והם לא הגיבו ואז אמרתי שאני אלך לישון", הוסיפה. "באיזה 12 ועשרה אני נכנסת להסתכל באפליקציה ואני רואה 248 דקות, שזה אמור להגיע אליי ב-4 בבוקר. נכנסתי למיטה לישון ואז פתאום ב-12 וארבעים יש צלצול בדלת, דפיקות, אני קמה - וזה היה השליח שהביא את המרק. שעתיים לקח סך הכול, הם ענו לי להודעה ששלחתי על האיחור רק אחרי יממה".
מרשת וולט נמסר בתגובה: "הגל החמישי משפיע גם עלינו, כמו על עסקים רבים, ולצערנו חלק משמעותי מנציגי שירות הלקוחות והשליחים נמצאים בבידוד או חולים. בשל כך, הודענו ללקוחותינו שישנם עיכובים בזמני המשלוח ומתן מענה בשירות הלקוחות. אנחנו עושים מאמצים גדולים כדי להתגבר על העיכובים שנוצרו בשל הגל החמישי ואנחנו מבטיחים לעשות הכול כדי לחזור לתת שירות מעולה תוך זמן קצר".