התקלה ברשת בפלאפון נמשכת: החברה פרסמה הבוקר (שני) הודעה ובה מסרה כי במהלך הלילה "הושלמו העבודות לטיפול במנויים שחוו אתמול שיבושים בשירות". עם זאת, גם כעת - כמעט יממה לאחר שהתקלה החלה - חלק מהמנויים עדיין חווים שיבושים בהוצאת וקבלת שיחות. מנכ"ל החברה מבטיח: "נפצה את הלקוחות על אי הנוחות".
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
עוד הוסיפו בחברת בפלאפון כי הם "ממשיכים לנטר את הרשת ולטפל במקרים נקודתיים של חוסר זמינות". אתמול מאות אלפים מלקוחות החברה לא יכלו להוציא או לקבל שיחות, או לגלוש באינטרנט. מהחברה נמסר אמש כי מקור התקלה אותר וכי נרשם שיפור ניכר בזמינות המנויים.
במהדורה המרכזית אמש דווח כי בין הנפגעים היו אנשי מערכת הביטחון, משרדי הממשלה בהם גם משרד הבריאות ועובדי בתי החולים הממשלתיים. אך את הנזק שנגרם יהיה קשה להשיב שכן הלקוחות.
לקוחות החברה זועמים על התקלה החמורה ודורשים פיצוי. "היום שלי כבר אבוד. כעצמאית אם אין לי מספר, אין לי איך לקבוע פגישות", אמרה בכעס שנטל שבנוב, לקוחה לא מרוצה. "אנחנו בעידן שאנחנו צריכים את המספר שלנו, והכל נמצא בפלאפון". אלירן אטיאס, לקוח נוסף, הוסיף: "אחרי שאני מקבל את הקו לפלאפון אני כבר לא אשאר בחברה כי הנזק הכלכלי הוא עצום".
צמרת מערכת הביטחון, בכירי מערכת אכיפת החוק, אומנים מובילים וגיבורים מעוררי השראה – וכולם Live על במות בנייני האומה. ועידת המשפיעים של חברת החדשות ב-3 בספטמבר 2018 בבנייני האומה בירושלים | הבטיחו את מקומכם והירשמו: https://newsevent.co.il/