זה לא סוד שלא פשוט לעבור חברת סלולר או אפילו להגיע לנציג שירות ובדיוק לשם כך חוקק החוק שקובע שזמן ההתנה המקסימלי למענה אנושי הוא 3 דקות ואם לא ניתן לקבל מענה אנושי תוך פרק זמן זה - ניתן יהיה להשאיר הודעה ולקבל טלפון בחזרה תוך 3 שעות. אבל למרות שהחוק חל גם על חברות הסלולר, מבדיקה שערכנו לא כל החברות מכבדות אותו.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
בחברת סלקום לא הזמינו אותנו להשאיר הודעה וזאת למרות שחיכינו על הקו כחצי שעה, אבל הזמינו אותנו להשתמש בשירות התמיכה באמצעות הודעות. חשוב לציין כי החוק מחייב במפורש מענה אנושי בין היתר כי שירות כמו שירות המסרונים שהוצע על ידי סלקום לא תמיד נוח ומתאים לכל הגילאים והאוכלוסיות.
גם ב"רמי לוי" המצב לא היה טוב יותר. אמנם המערכת מציעה לנו כי היא תשמור על המקום שלנו בתור ותתקשר אלינו מספר פעמים כשתורנו מגיע , אבל מילים לחוד ומציאות לחוד. בבדיקה שערכנו לא חזרנו אלינו אחרי שתי שיחות טלפון ואחרי המתנה של 47 דקות.