שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית ממשיך להתחמם: חברת הכבלים "הוט" השיקה היום (חמישי) חידוש בשידורי הטלוויזיה שלה והכריזה על שיתוף פעולה חדש עם רשת "רמי לוי שיווק השקמה". השירות החדש, "רמי לוי TV", יעלה לצרכן הישראלי 89 שקלים לחודש, והוא הושק לצד השירות +NEXT TV שיעלה 99 שקלים.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
במסיבת עיתונאים שהתקיימה בתל אביב, הודיעה הנהלת הוט כי החבילות החדשות יכללו תוכן מגוון באמצעות ממיר ב-35 ערוצים ליניאריים, בהם ישודרו תכני ילדים, ספורט, סדרות רכש, סדרות מקור ישראליות וכן תכנים מבית היוצר של HBO.
השירות החדש יימכר ב-36 סניפי רשת "רמי לוי" ב-89 שקלים לחודש, ואילו חבילת טלוויזיה ואינטרנט במהירות של עד 30 מגה במחיר של 135 שקל לחודש. ההרשמה תחל מיידית וההתקנות יחלו כבר בספטמבר הקרוב.
בנוסף, החברה השיקה גם את השירות +NEXT TV, שכולל גם הוא צפייה בערוצים ליניאריים וגם תכני VOD באמצעות ממיר (על גבי רשת האינטרנט). השירות הדיגיטלי יוצע בעלות של 99 שקלים לחודש, שגם כן תחל להימכר החל מהחודש הבא.
"קבוצת HOT שמה לעצמה למטרה להיות בכל בית ישראלי עם מוצר שרלוונטי לכל אחד", אמרה מנכ"לית הוט טל גרנות גולדשטיין. "עשינו את הצעד הראשון עם Next TV לצעירים, וכעת אנו ממשיכים עם מוצרים נוספים שנותנים מענה לטעם ולצרכים של הישראלים יותר מכל מוצר דומה בשוק".
רמי לוי, השותף לשירות, אמר כי "אני גאה להביא היום לקהל הלקוחות שלי מוצר תוכן מבית HOT במחיר אטרקטיבי. כמו תמיד לקוחות רמי לוי ייהנו ממוצר איכותי במחיר המשתלם ביותר".
מדובר במהלך נוסף במאבק האחרון בשוק הטלוויזיה: בחודש יוני האחרון השיקה חברת פרטנר שירותי טלוויזיה, במסגרתם מוצעים ללקוחות חבילה הכוללת 40 ערוצים תמורת 69 שקלים בחודש או חבילה משולבת עם ענקית הסדרות והסרטים NETFLIX תמורת 89 שקלים בחודש. השירות זמין לצפייה גם דרך מכשירים סלולריים וטאבלטים, שכן הוא מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד.
חודשיים קודם לכן, באפריל, הודיעה חברת סלקום על שיתוף פעולה עם ערוץ HBO האמריקאי, במסגרתו לקוחות סלקום TV ייהנו מתכני הערוץ ללא תוספת תשלום. חבילת הטלוויזיה הבסיסית של החברה מוצעת לצופים תמורת 99 שקלים בחודש.