לקוחות "הוט" ו"יס" משלמים מדי חודש על החבילה שלהם בין 200 ל-250 שקלים בחודש. החבילות המרכזיות כוללות כמובן סרטים, סדרות וגם הפקות מקור. מיד אחר כך - מגיעים ערוצי הספורט והילדים, מרכיב משמעותי מאוד בחבילה.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק
נתונים שפורסמו אמש לראשונה ב"תכנית חיסכון" מציגים את ההשקעה של חברות הכבלים והלוויין בחבילות הספורט והילדים. מהנתונים עולה שבשנת 2014 השקיעו "הוט" ו"יס" 240 מיליון שקלים בערוצי הספורט. אם נחלק את הסכום הזה בכמיליון וחצי לקוחות וב-12 חודשים - נקבל כ-13 שקלים השקעה במנוי לחודש.
בערוצי הילדים משקיעות שתי החברות 110 מיליון שקלים. אם נחלק את הסכום הזה בכמיליון וחצי הלקוחות של החברות וב-12 החודשים שבמהלכם נפרשה ההשקעה - נקבל כשישה שקלים השקעה במנוי.
בסך הכל - עבור שתי החבילות הפופולריות - משקיעות בנו חברות הכבלים והלוויין כ-20 שקלים בחודש - פחות מעשירית מהתשלום החודשי שלנו. המספרים הללו לא כוללים את הערוצים שעליהם אנחנו משלמים תשלום נוסף - כמו צ'רלטון וערוצי הספורט "לייב" ו"גולד".
ב"הוט" ו"יס" אומרים לנו שמדובר בנתונים מטעים שאינם מתייחסים להשקעה הרבה בתכנים, בשירות הלקוחות ובשלל הטכנולוגיות שהם מציעים.