חברת האופנה קסטרו הודיעה היום (ראשון) כי תרכוש ארבע חברות אופנה גדולות: "הודי'ס", "קרולינה למקה", "אקססוריז" ו"טופ טן". במסגרת הרכישה נחשפו בין השאר נתוני הרווח של רשת המשקפיים "למקה", לפיהם מוצרי הרשת נמכרים במחיר הגבוה פי 3.6 מעלותם.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק
הנתונים נחשפו במסגרת הדיווח שהגישה קסטרו לבורסה לאחר שחתמה על ההסכם לרכישת המניות. מהנתונים עולה כי זוג משקפי שמש שנמכרים לצרכן ב-200 שקלים ברשת "קרולינה למקה", מסתכמים בעלות לרשת בסכום של 56 שקלים בלבד. כמו כן נחשף כי "קרולינה למקה" היא הרווחית ביותר מבין ארבע הרשתות הנכללות בעסקה.
במחצית הראשונה של השנה השיגה "קרולינה למקה" הכנסות של 68.8 מיליון שקלים, עם רווח נקי של 9.3 מיליון שקלים. שיעור הרווח התפעולי של החברה מרשים ועומד על 17.6% מהמכירות, לעומת 9.4% ב-2015. "קרולינה למקה" נהנית משיעור רווח גולמי של 72.1%, שכמעט אין לו אח ורע בקמעונאות בישראל.
כמו כן פורסם כי הדוגמנית והפרזנטורית של הרשת, בר רפאלי, מוכרת היום רבע ממניותיה ובפעימת הרכישה הבאה של קסטרו תמכור רפאלי רבע נוסף, כך שבסופו של דבר תישאר עם 2.5% ממניות קרולינה למקה.