מחברת "קוקי טורס" נמסר בתגובה: "לצערנו, עקב תפוסת יתר במלון המוזמן הועברה ענת ומשפחתה למלון חלופי באותה רמת דירוג. עם קבלת טענתה, צוות המשרד פעל באופן מיידי מול "קווי חופשה" כדי לתת לה את המענה המיטבי באותן הנסיבות. לכן, ביוזמתנו, ענת ומשפחתה אף שודרגו לסוויטה, ללא תוספת תשלום ולשביעות רצונם".
מחברת "קווי חופשה" נמסר בתגובה: "לקווי חופשה לא הייתה שליטה או ידיעה מראש על רישום יתר שביצע המלון, והיא מצטערת על כך. הנוסעים שודרגו לסוויטה ללא עלות נוספת".
מחברת FLY EAST נמסר בתגובה: "התלונה באשר לאובר בוקינג בטיסה מעמאן לתל אביב הועברה לחברת התעופה הירדנית ותגובת חברת התעופה הועברה לידיעת הלקוחות".
מחבר באדג'ט נמסר בתגובה: "מתברר כי במקרה המדובר בכתבה ההזמנה בוצעה דרך מתווך בחו"ל, שאין לו כל קשר לבאדג'ט ישראל. איננו יודעים אילו הבטחות הובטחו ללקוח וגם אין בידינו יכולת לבדוק את הנתונים מאחר וההזמנה לא בוצעה דרך נציגות החברה בארץ".