מאיסתא נמסר בתגובה: "לכל חברת תעופה יש מדיניות ביטולים משלה ולאיסתא אין שום השפעה על כך. הנושא ידוע לפני ההזמנה ולעיתים רבות כרטיסים זולים הם בדמי ביטול מלאים, ללא יכולת בהחלפת שם, כך המצב בחברות לואו-קוסט. איסתא מסייעת ומחזירה כספים ללקוחות במצבים שבהם הדבר אפשרי, אולם היא כפופה לנהלי חברות התעופה".
מאייר פראנס נמסר: "אנו מצרים על הסיטואציה הלא נעימה שאליה נקלע הנוסע. לאחר בדיקה מצאנו כי הוא רכש כרטיס ללא אפשרות ביטול וּבכל מקרה לא ניתן לבצע העברת בעלות על כרטיסי טיסה. החובה על הסבר חוקי הכרטיס וּמשמעותם חלה על סוכן הנסיעות. נדגיש כי לכל נוסע האפשרות לרכוש כרטיס עם אפשרויות ביטול ושינוי תאריכים, אנו ממליצים לבדוק את חוקי הכרטיס טרם הרכישה".