בניסיון לבלום את נטישת הלקוחות, הציגה חברת הוט בשבוע שעבר מוצר אינטרנטי חדש: אפליקציה לטלפון או לטאבלט שבאמצעותה ניתן לצפות בסדרות ספציפיות. המינוי החודשי יעלה פחות מזה של הטלוויזיה. "השקנו מותג לצעירים, מותג דיגיטלי, שאתה יכול בעצם לבחור אם להתחבר, להתנתק, מתי ואיפה לראות את מה שאתה רוצה וכמה שאתה רוצה", הסבירה טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית החברה.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
"המוצר הזה מדבר לפלח אוכלוסייה של בערך 20% מהציבור, שלא רוצה לראות טלוויזיה בפלטפורמה רב ערוצית, לא רוצים ממיר בבית ולא רוצים מתקין", המשיכה גרנות-גולדשטיין בריאיון ל"תכנית חיסכון". "אנחנו נותנים היום מענה לפלח אוכלוסייה שלא היה לו מענה בשוק הישראלי עד כה".
באשר לדאגות של אוהדי הספורט, שייתכן ויאלצו לשלם הון על צפייה במשחקים היות וערוץ הספורט קנה את זכויות השידור של ליגת האלופות בסכומים מטורפים, מודה גרנות-גולדשטיין כי "מדובר בנושא לא פשוט, אפילו כאוב. אני קוראת מפה לרגולטורים, כפי שעשינו פעם אחר פעם, לקחת את הנושא הזה לידיים ולפתור אותו אחת ולתמיד כדי שכולנו לא נשלם יותר על הספורט בישראל", הוסיפה.
גרנות-גולדשטיין הבהירה כי היא מאוד מקווה להימנע מהעלאת מחירי חבילות הספורט. "האופציה האחרונה מבחינתנו היא עדכון מחיר", הסבירה. "אנחנו קוראים לרגולטורים להתערב כדי למנוע את העוולה הזאת כלפי הצרכנים".
"בעיות בשירות הלקוחות? Non issue"
"אנחנו מספקים שירות לא טוב - אלא מצוין", התעקשה גרנות-גולדשטיין כשנשאלה לגבי הסוגיה הרגישה ביותר של החברה, הלא היא הטענות נגד שירות הלקוחות שלה, שנמשכות חרף "המהפכה" שניסתה לבצע בתחום. לדברי המנכ"לית, בדוחות האחרונים של משרד התקשורת ושל מועצת הכבלים והלוויין "אנו מככבים לחיוב".
"המהפכה מבחינת השירות בהוט הושלמה לחלוטין. הייתה לנו שנה וחצי של עבודה מאומצת ואנחנו ממשיכים לעבוד על זה, אבל זה בהחלט non issue", פסקה. "אנחנו נותנים שירות למיליוני לקוחות. דברים יכולים ליפול בין הכיסאות, אבל אנחנו היום במקום בו הלקוחות שלנו מקבלים את השירות הכי טוב שיש בשוק התקשורת".