מחברת באדג'ט נמסר בתגובה: "לאחר בדיקה מעמיקה, הסתבר שההזמנה בוצעה דרך מתווך בחו"ל שאין לו כל קשר לבאדג'ט ישראל".
מחברת הרץ נמסר בתגובה: "מרגע שהבנו את מהות החיוב על ידי הזכיין המקומי ברומניה, הלקוחה זוכתה על מלוא הסכום וטופלה לשביעות רצונה".
מחברת ווייז אייר נמסר בתגובה: "החברה מתנצלת על אי הנעימות שנגרמה לנוסע, ומדגישה שעל פי מדיניות החברה על כל נוסע שמזוודתו ניזוקה להמציא אישור מחנות מזוודות על היקף הנזק ושווי המזוודה. בנוסף להסבר שקיבל הנוסע מנציג החברה בשדה התעופה עם הגעתו, ענתה החברה במייל לנוסע עם חזרתו לישראל כי ברגע שימציא את המסמכים החברה תפצה אותו על מזוודתו שניזוקה".
מחברת סלקום נמסר בתגובה: "לצערנו בשל תקלה נקודתית התקנת חבילת הגלישה לא נקלטה במערכת ולכן הלקוח חויב בעלות גלישה יומית. יצרנו קשר עם הלקוח וטיפלנו בפנייתו למתן הזיכוי המגיע לו".
מחברת כלל ביטוח נמסר בתגובה: "המקרה המתואר טופל באופן המקצועי והאחראי ביותר. התשלום נעשה בהתאם להגדרות הפוליסה ולהוראות הדין".
מאתר rentalcars טרם התקבלה תגובה.