מ"גאון משכנתאות" נמסר בתגובה: "החברה פועלת בשקיפות מלאה כדי לשפר את מצב לקוחותיה מול הבנקים למשכנתאות. לחברה מעל 1,000 לקוחות מרוצים אשר חסכו בעזרתנו עשרות ומאות אלפי שקלים בהחזרי המשכנתא. מטבע הדברים, מעת לעת, יש לקוחות שאינם מרוצים"
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק
"ביחס ללקוחות בכתבה: עמית לוין הצהיר שמעולם לא היו כנגדו הליכי הוצאה לפועל. לאחר שהתברר שהדבר אינו נכון, הצענו לו לפעול לסגירת ההליכים נגדו כדי לאפשר להשלים את התהליך; לגברת אנה דולברג הוסבר שתנאי המחזור העתידי עשויים להיות שונים בצורה חדה מההלוואה הנוכחית שלה. הוצע לה להשלים את תהליך המחזור באופן אשר היה חוסך עבורה כספים רבים - גם בתנאים אלו; הגברת 'ורוניקה' חתמה על שובר תשלום. בטעות לא נחתם הסכם שכר הטירחה עצמו. מאוחר יותר ביקשה להחליף את חיובי האשראי בהעברה בנקאית, אך עד כה לא נתקבלה כל העברה כזו; לגבי מר מוסא, לאחר שהתברר כי מר מוסא הפר את ההסכם עמנו בצורה שיטתית, כולל ביטול המחאות והצהרות שקריות, ולאחר שהזמנו אותו שוב ושוב לפתור את העניין, פנינו לבית המשפט כדי לחייב אותו בתשלום שכר הטירחה".
"החברה הזמינה את הלקוחות למשרדיה כדי לפתור ברגישות את המחלוקות והקשיים, אך הם בחרו באפיקים אחרים. נמשיך לפעול לפתור את עניינם מולם באופן אישי, לשביעות רצונם המלאה".
נבהיר כי לחברה המדוברת בכתבה אין קשר ל"חברת משה גאון אחזקות".