מתברר שיש מי שמתנגד למרכול זול קרוב לבית: לפני כשבועיים נפתחה רשת מזון חדשה בשם "אחד", המציעה סופרמרקט ללא מותגים. אי אפשר למצוא שם קוקה-קולה או מוצרים של אסם ושטראוס, אלא רק של יצרנים קטנים ופחות מוכרים, עובדה שאמורה להוזיל את סל הקנייה בכ-20%.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
סניף כזה אמור להיפתח בקרוב גם בנתניה, בשכונת אגמים הנחשבת לאחת השכונות היוקרתיות בעיר. אולם, באופן מפתיע, חלק מתושבי השכונה מתנגדים לפתיחתו של סניף השייך לרשת המזון הזולה ליד הבית.
כמה מתושבי השכונה התבטאו בפייסבוק נגד פתיחתו של הסניף. "תודה אבל לא תודה" כתב אחד התושבים. "קצת התבלבלתם במיקוד הגאוגרפי להקמת הסופר. לב שכונת אגמים בנתניה היא לא המיקום בשבילכם". המתנגדים טוענים כי "סניף של מותג אחד פשוט לא מתאים לצרכים של התושבים", ומוסיפים כי "פתיחת הסופר תפר את האופי השקט הירוק והמשפחתי שתושבי השכונה מעוניינים לרקום".
פתיחת סניף גדול בשכונת מגורים אכן יכולה ליצור בעיית חנייה ועומסי תנועה, ולכן נהוג לפתוח סניפים מסוג זה באזורי תעשייה בשולי הערים.
למרות ההתנגדות של בעלי השכונה, בעקבות הדרישה בציבור הישראלי למרכולים זולים שיפחיתו את עלות קניית המזון למשפחה, סביר להניח שהרשת המוזלת לא תתקשה למצוא מיקום חדש בעיר.