חברת האוטובוסים אגד מצטרפת השנה לטרנד הסוודרים המכוערים של תקופת החגים של חג המולד וחנוכה. החברה יצרה מהדורת סוודרים משלה עם ההדפס של מושבי האוטובוס המוכרים שלה, ויוצאת איתו בקמפיין ברשתות החברתיות.
@egged_tiktok יושבים? במיוחד לתקופת החגים הוצאנו מהדורה מוגבלת של סוודרים בדוגמת המושבים שלנו. משהו שיגידו עליו ״איכס, איזה מכוער. בא לי גם״ תשכחו מכל מה שלבשתם עד היום ותנו הרבה כבוד לפריט שיושב, אבל בול
♬ original sound - Egged_Tiktok
טרנד הסוודרים המכוערים הפך בשנים האחרונות לאחת המסורות המקובלות של חג המולד ואומץ בארה"ב גם על ידי חלק מחוגגי החנוכה. הסוודר המכוער שמפיצה מיקרוסופט מדי שנה זכה במיוחד לעדת מעריצים, ששמחים להצטלם איתו ולהפיץ את הבשורה ברשתות החברתיות. השנה החליטה גם חברת האוטובוסים הוותיקה אגד להצטרף לטרנד, ואף גייסה כמה מהנהגים להפקת אופנה מיוחדת במרכז ההיסטורי של אגד בחולון.
"אגד נתנה לי הזדמנות להיות דוגמן ליום אחד, זו היתה חוויה אחרת מהעבודה היום-יומית שלי על הכביש. כל כך נהניתי שעכשיו אני מנסה לשכנע את המנהלים לתת לנו ללבוש את הסוודר גם בנסיעות", מספר אילן שטרית, נהג אגד שהשתתף בהפקת האופנה.
הבוקר (חמישי) יושק הסוודר ברשתות החברתיות באמצעות משפיענים, בהם עומר קולי, דימה XR, מור רדמי ומיה דגן. בנוסף, בימים הקרובים תקיים אגד פעילות גולשים בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלה, במהלכה יזכו עשרה עוקבים נבחרים בסוודר.
"המושבים באוטובוסים של אגד אייקונים, ואין מי שלא מכיר אותם", מציינת קרן לייזרוביץ סמנכ"לית שיווק ותקשורת של קבוצת אגד, "עיצבנו פרינט בדוגמת מושבי האוטובוס, שמשלב את הדפס הזיגזג הזכור של מושבי אגד משנות התשעים, עם העיצוב העדכני יותר של מושבי האוטובוסים. נוצר מיקס חד פעמי אבל כל כך מזוהה. זה הפריט הכי מכוער ויפה שיש לנו בארון".