דיסקית שיצר רמי לוי ובה הכיתוב "ליבנו עם חיילי צה"ל בעזה – עם ישראל חי", ומכרה כמעט 40 אלף עותקים, הצליחה להכעיס את מטה משפחות החטופים, שלהם הדיסקית עם הכיתוב – "הלב שלנו שבוי בעזה". לדבריהם רמי לוי פגע במאבק להשבת יקיריהם. הבוקר (שני) התנצל לוי על הסערה שעורר. יצויין כי הסיפור פורסם על ידי הכתבת עדי דוברת בדה מרקר.
"אם פגעתי במישהו אני מתנצל מראש. עשיתי את זה נטו לתמוך בחיילי צה"ל שנלחמים בכל יום, אני בכלל לא חשבתי על זה. אני חושב שכל אחד צריך לענוד את שתי הדיסקיות - עשיתי את זה חס וחלילה לא להתחרות, ההיפך", אמר לענת דוידוב ואודי סגל ברדיו 103 FM.
"כשראיתי את הדסקית של רמי לוי מאוד התבאסתי. ההכנסות מהדסקית שאנשים רוכשים עוזרות מאוד למימון המאבק של מטה המשפחות לשחרור החטופים", אומרת גל פיחוביץ, מיוזמי מיזם הדסקית בעיתון.
פיחוביץ מספרת כי עד כה נמכרו יותר מ-700 אלף דסקיות בתמורה ל-30 שקל לדסקית, וכ-200 אלף דסקיות נתרמו למשפחות ולמטרות הסברה. "הפרויקט של הדסקית קרוב לחצות את ה-21 מיליון שקל שגויסו והגיעו למטה המשפחות", אומרת פיחוביץ.
"הייתי מצפה שרמי לוי, כמי שהדליק משואה, יתחבר למשפחות וייצור איתנו קשר כדי לשתף פעולה ולשים את הדסקיות אצלו בסניפים", היא אומרת. "במקום זה הוא מוציא לפועל רעיון לעומתי שיכול לגרום לבלבול ולאובדן הכנסות של אנשים שעלולים לרכוש בטעות את הדסקית שלו במחשבה שהם רוכשים את הדסקית של החטופים".
"הדסקית היא הסמל בה"א הידיעה של המאבק לשחרור החטופים", אומר מקורב למטה משפחות החטופים. לטענתו, "הבחירה באותו סמל צורמת ומרגישה כמו סוג של התרסה. הרי ברמי לוי יכלו לבחור בספר תהילים קטן למען החיילים, או בחולצה. הבחירה דווקא בדסקית היא טעות בעיניי ועלולה ליצור את הרושם של חיילים לעומת חטופים", אמר המקורב בכתבה.
בשיחה עם העיתון עם פרסום הכתבה הבהיר הקמעונאי, שחתנו נמצא בעזה: "זה סיפור מאוד פשוט – לבנו עם חיילי צה"ל. כל הזמן אנחנו שומעים ש'לבנו עם זה' ו'לבנו עם זה' – באף מקום לא אומרים לבנו עם החיילים. כמובן שלבי ולבנו גם עם החטופים, אבל אני רוצה שאנשים יזכרו שהדבר האמיתי זה החיילים שלנו שנמצאים שם יום יום, נלחמים ועושים הכל כדי לשחרר את החטופים. אם ישחררו את החטופים, זה יהיה רק בזכות החיילים ולא בזכות אף אחד אחר. אסור לאנשים לשכוח את זה".