מותג האופנה היוקרתי ברוקס ברדרס מגיע לישראל. חברת רויאל לינן קפיטל, שבשנה שעברה קיבלה את הזיכיון לשווק את נאוטיקה הום בארץ, תביא גם את המותג האמריקאי, בהתאם להסכם התחייבות של כ-130 מיליון שקל לעשר שנים.
החברה, בהובלת איתמר מוזס ואליאב פופר, חתמה עם Authentic Brands Group (ABG) העולמית על רכישת סחורה בהיקף של 13 מיליון שקל מדי שנה, ובנוסף כוללת ההשקעה גם הקמת אתר אונליין, פיתוח וניהול מלאים. את ההלבשה התחתונה של המותג תייצר חברת דלתא גליל.
רויאל לינן קפיטל היא חברת ריטייל-טק המתמחה בתחום הטקסטיל ומייצרת קולקציות באמצעות טכנולוגיות תפירה חדשניות. בימים אלו עובדים בחברה, המעסיקה 15 עובדים, גם על טכנולוגיה שתשלב בין עולם הקמעונאות וההזמנות.
"הקמנו את החברה לפני כמעט שנתיים, ומאז אנחנו עובדים על הבאת מותגים שלא היו קיימים בארץ בקטגוריות מסוימות", מסביר מוזס, המכהן כמנכ"ל. "ABG, שמונה מעל 50 מותגים כמו נאוטיקה, ניין ווסט, ברוקס וריבוק - שאותו רכשה בקיץ האחרון ביותר מ-2 מיליארד דולר - בחרו בנו להביא גם את ברוקס ברדרס לארץ באופן רשמי.
"המותג הוא המלביש הרשמי של הבית הלבן, ורוב נשיאי ארה"ב ונשותיהם ב-200 השנים האחרונות לבשו את הבגדים הללו. בתקופת הקורונה המותג נכנס לקשיים, וכשסגרו את כל החנויות לא נשארו לו פלטפורמות מכירה, כיוון שעד אז לא השקיעו באונליין בצורה חזקה.
"כש-ABG רכשו את החברה הם הכניסו את הדיגיטל, והמעצבים הגדולים בעולם לקחו את המותג ומשכו אותו לכיוון הקז'ואל והספורטיבי. כחלק מהאסטרטגיה השיווקית בוצעו גם שיתופי פעולה עם מותגים מוכרים כמו פילה ומשקפי השמש רייבן.
"אנחנו יודעים לקחת מותג ברמה גבוהה ולפתוח שווקים מהר, אבל עדיין לדאוג שכל מוצר ישמור על האיכויות שלו ושהמחיר יהיה אפשרי. המותג הזה הוא הבייבי של ABG, ובזמן שהם לא נותנים כמעט לאף אחד לייצר באופן עצמאי, אנחנו נפתח את השוק הזה בקו האלגנט, ונפנה לא רק לשוק הכללי אלא גם לחברה החרדית.
"כרגע אנחנו בוחנים עם אילו חנויות לעבוד, כשעד כה קיבלנו פניות מהמון גופים, והפעילות צפויה להתחיל עד סוף השנה. טווח המחירים יכול לעמוד על 3,500 דולר למעילי קשמיר ומעילים מצמר גמלים, ויש גם מעילים ב-700 דולר".
הכתבה פורסמה לראשונה בגלובס.