מנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין הודיע היום (ראשון) על פרישה מתפקידו לאחר 7 שנים בתפקיד: גולדשטיין יפרוש בחודשים הקרובים מתפקידו לאחר השלמת היערכות החברה להנפקה והדירקטוריון ימנה בימים הקרובים ועדת איתור למינוי מחליף, בהתאם לכללי רשות החברות הממשלתיות.
גולדשטיין ישלים בחודשים הקרובים את גיבוש תוכנית ההבראה של החברה ואת ההיערכות להנפקת 40% ממניות דואר ישראל בבורסה לניירות ערך בתל אביב. לבקשת היו"ר הנכנס, מישאל וקנין, ימשיך גולדשטיין ללוות את החברה בתהליך ההנפקה ובהיערכות להשלמת הפרטה מלאה.
"קיבלתי את בקשתו של דני לפרוש מהתפקיד, בתום 7 שנים של עשייה חסרת תקדים ושל מהפכה שהוביל בחברת דואר ישראל", מסר וקנין. "אני מלא הערכה למהלכים שדני הוביל בתחומי כוח האדם, שינויים מבניים, מיכון ואוטומציה, עם ראייה שנים קדימה, שבזכותה דואר ישראל מובילה היום את תחום הסחר המקוון בסטנדרטים בינלאומיים. כל זאת, תוך התמודדות עם מצב פיננסי קשה, מגבלות מהותיות ברגולציה, דעיכה בשוק הדואר הכמותי ואירועים חיצוניים בהם משבר הקורונה. ביקשתי מדני ללוות את החברה בדרכה אל אבן הדרך המשמעותית להפרטה, ולהשלים את היערכות החברה להנפקת 40% ממניותיה בבורסה".
גולדשטיין מסר: "כשהגעתי לפני קרוב ל-7 שנים לדואר, מצאתי חברה במשבר עמוק, עם קשיים אובייקטיביים של שוק משתנה והפסדים כלכליים, ושסע עמוק ומשבר אמון בתוך הארגון. עברנו שנים של שינויים והבראה, ומרגש אותי להביט היום על דואר ישראל, על האנשים והארגון, ולראות חברה שבעזרת התאמה של הרגולציה ויציאה לבעלות של הציבור ומשקיעים, תוכל להמריא ולהגיע להישגים. אני מודה לעובדים אותם אני פוגש כבר כמה שנים בכל שבוע, בכל הארץ, למנהלים ולחברי ההנהלה והדירקטוריון, ובחודשים הקרובים נשלים ביחד את המוכנות להנפקה ולהפרטה שבדרך".
גולדשטיין נכנס לתפקיד מנכ"ל דואר ישראל ביוני 2015. מאז הוביל מהלכים משמעותיים בדואר ישראל כחלק מתוכנית הבראה רחבה לחברה. בין השאר גולדשטיין הוביל שינוי מבני ועסקי, והפך את הדואר לחברה עסקית עם 3 מגזרי פעילות מרכזיים: תחום הסחר המקוון, שרשרת האספקה ודואר וקמעונאות.
בהובלתו נחתמו הסכמים בין דואר ישראל לענקיות הסחר הבינלאומיות. כחלק מההשקעה בטכנולוגיה ובמיכון, איחד גולדשטיין את מרכזי הפעילות של הדואר ומטות החברה, והקים את מרכז הסחר המקוון בקריה הדוארית במודיעין, בו ממיינים ומפיצים עשרות מיליוני חבילות בשנה ומאות מיליוני מכתבים. בשנה האחרונה, השלים גולדשטיין את מהפכת 'תור בקליק', אשר כוללת מערכת חכמה לניהול תנועת הלקוחות, וצמצמה את זמני ההמתנה בסניפים.