חברת Easy2give שהוקמה על ידי גיא גיאור מספקת שירות תשלומים בכרטיסי אשראי בחתונות, כמו גם שירות אישורי הגעה ומערכת ממוחשבת להושבת אורחים באירועים. אך, נראה כי עד לאירוע החגיגי נתקלים לקוחות החברה במספר קשיים.
"אתה משלם המון כסף אז אתה מצפה לשירות טוב", סיפר אלמוג שהתחתן בתחילת החודש והזמין את שירות אישורי ההגעה לחתונה של Easy2give . הוא שילם כ-700 שקלים על שירות הודעות ושיחות לאורחים בכדי שיוכלו לוודא הגעה לחתונתו, שירות שלטענתו היה מאוד לא טוב. "מ-8:00 עד השעה 17:00 אני מנסה לתפוס אותם - יום שלם להתעסק רק בזה, זה לא נשמע הגיוני", הסביר.
עפרי אברהמי, שילמה עבור השירות של Easy2give והתאכזבה: "אנחנו רכשנו את השירותים ביחד עם האפליקציה, והיא פשוט לא עבדה, לא היה מענה של הנציגים". אברהמי מספרת שנאלצה להתמודד עם שירות לקוחות שאינו מתפקד, ועם שיבושים באפליקציית ההושבה. "כל התהליך היה אמור להיות דרך אפליקציה, ולנו לא היה מעקב עליו כי זה לא פעל", הסבירה.
התלונות ברשת נערמות בזו אחר זו. זוגות רבים סיפרו לתוכנית חיסכון כי רגע לפני האירוע המאושר בחייהם נאלצו להתמודד עם חברה שלא מצליחה לעמוד בהבטחותיה. "אנשים קיבלו הודעות למרות שהאתר והאפליקציה קרסו, ואז ניסו לאשר הגעה ולא הצליחו. ערב לפני החתונה שלי, ישבתי באחת בלילה עם המלוות שלי עושות עדיין סידורי הושבה לאורחים, כי לא הספקנו לעשות כלום כי שלושה ימים האפליקציה לא עבדה", סיפרה ימית דאהן, ששילמה גם היא עבור שירותי החברה.
יש להדגיש, עם כל הזוגות עימם דיברנו החברה לבסוף ביצעה את המוטל עליה וסיפקה את השירות עליו שילמו. ובכל זאת, מדובר בעשרות מקרים של שירות לוקה בחסר הניתן לזוגות לחוצים רגע לפני יום חתונתם.
תגובת Easy2give: "עקב השינויים בהנחיות התו הירוק נוצר עומס פניות חריג במוקדי השירות. בסופו של יום, השתלטה החברה על התקלה במהירות מירבית ונתנה, בתקופה של כ-3 שבועות בלבד, מענה ליותר מ-2,000 אירועים שונים. לקוחות אשר בחרו לבטל את השירות קיבלו החזר כספי מלא".